Gå til innhold

Deres erfaringer med infertilitet og veien til graviditet ty


Baby2016

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er kjempe deprimert og lei, trenger noen solskinns historier. Har to spm spesielt: 

Dere som slet med barnløshet, og uregelsmessig mens etter at dere fikk medisinsk hjelp. Etter hvor lang tid begynte dere å få regelesmessig syklus? 

Og totalt sett hvor lang tid tok det å bli gravid etter det medisinske opplegget var på plass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker i kulissene og gir deg en kjempeklem. Hopp over hit http://forum.snartgravid.com/forumdisplay.php?f=42,

En geng nydelige sliteresom kan svare på det meste.

 

Å få emdisinsk hjelp kan være en enorm lettelse når kroppen ikke lystrer. Ikke vegre deg for det. Ta tar noen andre "over", så slipper du bekymre dge for sykluser og allting.

 

Spørsmål om hvor langt tid det tok å etablere sykluser etter medisinsk oppstart osv er jo skrekkeligindividuelt, men de fleste sliter-historier ender med barn, og er dermed solskinnshistorier.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring selv, men er 35 og har mange venninner som opp gjennom de siste 10 årene har måttet få hjelp. Og alle har blitt gravide tilslutt🌸 de har både to og tre barn nå;) har også noen venninner som fikk nummer en helt av seg selv, men som plutselig måtte få hjelp med nummer to. Men jammen gikk ikke det bra det og☺️ Selv har jeg to barn som ble til på første forsøk, men sliter litt mer denne gangen (sikkert pga alder, og kanskje fordi jeg er sammen en ny mann). Det er mange flere som trenger hjelp enn man vet om, for folk snakker jo ikke så mye om det. 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...