Gå til innhold

Toåring med helt endret atferd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden endret atferden hennes seg betraktelig. Hun har alltid elsket barnehagen, nå vil hun ikke dra og gråter sårt før levering. Hun vil sitte på fanget mitt når vi spiser, vil ikke ligge alene på kvelden og er generelt oppå meg hele tiden. I tillegg blir hun nå sint for ting hun aldri har blitt sint for, og i stad skulle vi leke "kommer og tar deg" og så fort jeg begynte å løpe etter henne falt hun helt sammen på gulvet og hylgråt. 

Hva i all verden er dette for noe? Har ikke vært noe endringer i livet hennes som jeg kan komme på. Noen som har vært borti lignende? 

Anonymkode: 311ee...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine har også hatt slike faser. I perioder har verden brått blitt skummel, og de vil bare være i armkroken. 

Med mine har det ikke skjedd noe. Det har kun vært en naturlig del av utviklingen.  En fase som  har gått over. 

 

2åringen min begynte brått å lure på hva jeg gjorde mens han var i barnehagen. Og 6åring ble det brått mulig at jeg kunne dø. Osv. 

 

Selvfølgelig kan noe ha skjedd, og du bør snakke med barnehagen om de har merket noe.  Men det kan også bare være en modningsprosess.

Anonymkode: 9a7d9...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lyser varsellampene mine...Hadde ikke sendt barnet i barnehagen før jeg visste hva det var redd for. Et annet barn? En voksen?

Anonymkode: ab911...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her lyser varsellampene mine...Hadde ikke sendt barnet i barnehagen før jeg visste hva det var redd for. Et annet barn? En voksen?

Anonymkode: ab911...e5e

Ja, syns også det var litt rart. Jeg har egentlig vanskelig for å tro at det har skjedd noe ugreit i barnehagen, har full tillitt til de ansatte på avdelingen hennes, har meget god dialog med dem og de forteller alltid både godt og "vondt" fra dagen. Toåringen har vært mye småsyk de siste ukene, men er frisk nå. Mulig dette bare er en litt sen reaksjon på at hun er sliten og trenger kos. Holder henne hjemme et par dager og slapper av, så får jeg ta en prat med bhg om det ikke går over. 

Takk for svar :-) 

Anonymkode: 311ee...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...