Gå til innhold

var på ultralyd i dag:)


iskaffe☕️

Anbefalte innlegg

hei, var på tidlig ultralyd i dag. der så vi en liten rekelingdene sak med små stubber til armer og føtter. den rørte litt på seg også:) hun satt oss til 9+1 , så vier noen dager lengere enn vi trodde. vi så hjertet, fikk høre det også. vi så en fin tydelig navlestreng. Er det stor sannsynelighet for at det går bra denne gangen da tror dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) Ja det tror jeg. Jeg ble satt til 6+2 på tidlig ultralyd og da sa jordmor at de fleste spontanaborter skjer før hjertet begynner å slå selv om de kanskje oppdages senere. Nå er du jo tre uker lenger enn det jeg var på ultralyd, så tipper du er ganske trygg, selv om man selvfølgelig ikke har noen garanti. Jeg mener jeg har lest her at dersom man ser et bankende hjerte i uke 8 er man så godt som trygg, men det har jeg ikke hørt fra jordmor da, bare andre brukere her :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruLind skrev:

Gratulerer :) Ja det tror jeg. Jeg ble satt til 6+2 på tidlig ultralyd og da sa jordmor at de fleste spontanaborter skjer før hjertet begynner å slå selv om de kanskje oppdages senere. Nå er du jo tre uker lenger enn det jeg var på ultralyd, så tipper du er ganske trygg, selv om man selvfølgelig ikke har noen garanti. Jeg mener jeg har lest her at dersom man ser et bankende hjerte i uke 8 er man så godt som trygg, men det har jeg ikke hørt fra jordmor da, bare andre brukere her :) Lykke til!

tusentakk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Evaly skrev:

Gratulerer så mye, så deilig 😊 jeg ville også regnet det som ganske trygt, men man har selvfølgelig ingen garanti. 

tusentakk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer:))) Så gøy!

Var også på ultralyd i dag, er 9+4.. Så en liten bamsemums, som rørte på de små stubbene sine:)😘

Gynekologen så litt rart på meg når jeg sa jeg var så redd for spontanabort, hun sa: Men, det er jo svært sjeldent det går noe galt nå. Faren for det har jo dalt drastisk! 

Så jeg tviholder på de ordene:)

Anonymkode: aeb48...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, og gratulerer:))) Så gøy!

Var også på ultralyd i dag, er 9+4.. Så en liten bamsemums, som rørte på de små stubbene sine:)😘

Gynekologen så litt rart på meg når jeg sa jeg var så redd for spontanabort, hun sa: Men, det er jo svært sjeldent det går noe galt nå. Faren for det har jo dalt drastisk! 

Så jeg tviholder på de ordene:)

Anonymkode: aeb48...a21

tusentakk, gratulerer til deg også🤗 vi får bare håpe på det beste , ikke så mye mer vi får gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...