Gå til innhold

Solskinnshistorier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler det skrives så mye om negative opplevelser og graviditet. Jeg vil gjerne høre noen solskinnshistorier som ikke involverer spontanaborter o.l. :)

Forstår selvsagt at det er en reell fare for alle, men % er tross alt større for at det skal gå bra! 

Anonymkode: d502e...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det tredje svangerskapet mitt. Tenker det skal gå bra ☺️ Jeg er heldig som blir gravid fort, med engang. Kroppen/hode mitt trives som gravid. Jeg har selvfølgelig litt gravid plager, men i en helhet trives jeg veldig. Den første var en hard fødsel, men nummer 2 var en drøm. 2 friske unger. Lite beskymringer her

Anonymkode: c7b3d...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det tredje svangerskapet mitt. Tenker det skal gå bra ☺️ Jeg er heldig som blir gravid fort, med engang. Kroppen/hode mitt trives som gravid. Jeg har selvfølgelig litt gravid plager, men i en helhet trives jeg veldig. Den første var en hard fødsel, men nummer 2 var en drøm. 2 friske unger. Lite beskymringer her

Anonymkode: c7b3d...344

Takk for at du deler :) TS

Anonymkode: d502e...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med nr 2. Ble gravid på første forsøk denne gangen. Hadde et ukomplisert svangerskap forrige gang, stortrivdes med å gå gravid og hadde en "fin" (sikkert normalt vond) fødsel uten nevneverdig skader. Riktignok en rimelig tøff barseltid av flere årsaker, men er nå klar for å ta fått på nr to og ser lyst på det. Vår 2 åring er nå en heeerlig liten pjokk.  Er ikke særlig bekymret 😊

Endret av Evaly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Evaly skrev:

Gravid med nr 2. Ble gravid på første forsøk denne gangen. Hadde et ukomplisert svangerskap forrige gang, stortrivdes med å gå gravid og hadde en "fin" (sikkert normalt vond) fødsel uten nevneverdig skader. Riktignok en rimelig tøff barseltid av flere årsaker, men er nå klar for å ta fått på nr to og ser lyst på det. Vår 2 åring er nå en heeerlig liten pjokk.  Er ikke særlig bekymret 😊

Takk for at du deler :) TS

Anonymkode: d502e...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med 4(!) mann nå! 

Ja, jeg har opplevd 2 «spontanaborter», men har tre flotte barn og satser på at dette skal gå veien også. Selvsagt har man det i bakhodet at det kan skje noe, men velger p prøve å nyte. Jeg elsker å gå gravid, selv om jeg får deeeen svære magen 🤣 og jeg skal ta mitt 4 keisersnitt. Men går med glede igjennom det. Eneste er at tiden går så forferdelig tregt i første trimester 😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er gravid med nr 2 nå. Førstemann ble jeg gravid på første forsøk og svangerskapet gikk som smurt! Han lå i seteleie, men da vannet gikk ble jeg tilbudt KS med en gang og slapp å vente på smerter. Alt var perfekt! Nå ble jeg gravid på andre prøveperiode og er helt avslappet siden alt gikk så bra sist. Ventetiden i første trimester er noe herk ja, men det skal nok gå. Venter til 12 uker før vi tar en tidlig ultralyd med mindre jeg blir dårlig. Tar alt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap hadde jeg en godfølelse fra dag en. En følelse om at alt var som det skulle. 37 uker senere kom en velskapt liten frøken 💙💖💙 nå er jeg gravid igjen og går med samme magefølelse. Jeg velger å ikke bekymre meg. Er nå halvveis i andre svangerskap og har det veldig fint. 

Man kan ikke gå å bekymre seg. Går d galt så går det galt og det er er ofte ikke noe man kunne gjort annerledes for å unngå det. 

Jeg lever normalt sunt. Forsøker å være i litt aktiviter og forholder meg til helsemyndighetenes anbefalinger mtp mat man skal unngå! I de aller fleste tilfeller går det bra 💖 det er hvertfall min holdning til d 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...