Gå til innhold

Innafor å hente hjem katt "uten hjem"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I mange år har det gått en katt rundt her som har blitt tatt vare på av naboer. Katten har visstnok eier, men som er svært lite interessert og den er ute hele døgnet og står hos naboer for å få lov å komme inn. Ikke noe særlig at den går atter en kald vinter i møte, da den bruker å gå rundt med svære isballer på hele seg gjennom store deler av vinteren. Den har aldri sett særlig bra ut, med svære klumper i pelsen og vært svært sulten. Derimot ser den langt bedre ut nå. 

Men så kommer spørsmålet.... Er det innafor å ta katten med hjem å la den bo her? 

Anonymkode: 4f369...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde driti i eier å tatt den inn. Stakkars katt. Den har ikke så mange andre måter å si i fra på stakkars.. enn å å håpe at noen vil ta den inn.. lykke til.

Anonymkode: dc2bf...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tatt bilder av isklumpene? 

Kjenner til det med mattilsynet. Jeg har sendt inn bilder av løs hund. Klaget på det. Gjør de noe? Nehei!

Anonymkode: 8894c...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg glatt gjort. Gitt den mat, et sted å sove og så masse kjærlighet den kan få. Eierne burde skjerpe seg og være glad noen bryr seg. Men uansett, så lenge katten er utekatt og eierne ikke bryr seg vet de vel ikke om katten bor hos deg eller ute likevel. 

Ta den inn! 

Anonymkode: b09fa...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne nok fort jeg gjort. Stakkar! Den får det nok godt i vinter da 😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens :)

Jeg har sendt bilde og all info til dyrebeskyttelsen, om det ikke blir en endring drar jeg enkelt og greit å henter katten hjem. Tror han vil gå supert overens med katten jeg allerede har i hus :)

Syns jo det er litt vanskelig når katten nå faktisk ser litt stelt ut i motsetning til de siste årene, når jeg ikke vet om det er naboer som har gjort det eller eventuell eier som har gjort det. Dyrebeskyttelsen skulle kontakte eier, så håper de gir en liten tilbakemelding slik jeg vet hva jeg skal gjøre.

HI

Anonymkode: 4f369...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...