Gå til innhold

Gravid uke 7, blør


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg begynte å blø på fredag. Ikke mye, men kom på papiret etter toalettbesøk. Hadde litt smerter en halvtimes tid fredag morgen. Stoppa å blø i går, begynte i dag. Var hos legen å tok blodprøver, å skal tilbake til torsdag å ta en til. Får svar mandag om en uke! Dør av å ikke vite hva som har skjedd.... flere her med erfaringer med blødninger? Kommer av og til litt røde klumper på papiret.. 😣

Anonymkode: 431f0...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde rundt uke 7 og igjen i uke 10, så ble det borte. Frisk og fin baby. Då det trenger ikke være alvorlig😊

Anonymkode: 74fec...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør lite. Kommer liksom en stripe i truseinlegget, og på papiret når jeg tørker meg. Var hos legen istad som sa at dettr var nok en sa, men syns det er rart at han bare kunne si det uten å vite no mer, pluss at jeg ikke har blødd mye. Har bestilt time til ultralyd i morgen kl 18.. tenkte det er like greit å gjøre det enn å vente på svar på blodprøver i en hel uke..

Anonymkode: 431f0...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjipt å være i din situasjon...og jeg har selv googlet meg til solskinnshistorier.

Men for meg, og majoriteten, er det et dårlig tegn med blødninger.

Men jeg skjønner godt at du vil sjekke. 

Lykke til..

Anonymkode: 6249c...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg tenkte.. ikke blødd no mer, eller hatt vondt. Men i går kom det ut😔 så veldig tydelig at det var det som skjedde...

Anonymkode: 431f0...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...