Gå til innhold

Jeg kommer på kant med de fleste familiemedlemmene mine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan tjener man penger på å kaste familiemedlemmer på gata??

Anonymkode: 0bf93...ac3

Kaste ut familie som leier billig av deg og selge leiligheten/huset og få penger på konto.

Anonymkode: c8d13...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kaste ut familie som leier billig av deg og selge leiligheten/huset og få penger på konto.

Anonymkode: c8d13...418

Ja, men da har faktisk det familiemedlemmet som eide huset vært (for??) snill med deg lenge!! Og det å "kaste ut" noen fordi huset skal selges, er da ganske vanlig... 

Anonymkode: 0bf93...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det nok Hi det er noe i veien med og ikke resten av verden 😂

Anonymkode: 181d8...6dd

Så det er ikke galt å støtte det Hitler gjorde? Det er ikke galt å mene at "negere er uintelligente"? 

Det er ikke galt å slå og rive i hunden sin? 

Å mobbe stesønnen sin? (Som har sagt at han derfor hater vedkommende)

Det er ikke galt å bedrive omsorgssvikt på barna sine slik at de ikke fungerer i voksen alder? (Og det innebærer streng beskjed om å LA SEG mobbe på skolen, å la søskenbarn ødelegge lekene ens, tvinge barnet til å spise til det kaster opp, gi barnet sterk sosial angst, slå barnet, drepe kattene til barnet, tvinge barnet til å omgås folk som mobber og latterliggjør barnet)

Det er ikke galt å mobbe noen hele oppveksten? (Og det betyr at vedkommende foran hele skolen har latterliggort og spredt falske rykter, vedkommende har sittet og spyttet ut mat foran deg for å plage deg, vedkommende har banket deg opp, vedkommende har hakket på deg uansett hva du har foretatt deg (alt du gjør er alltid galt))

 

Anonymkode: eea0f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kaste ut familie som leier billig av deg og selge leiligheten/huset og få penger på konto.

Anonymkode: c8d13...418

Eventuel arve en bolig der leietakere følger med og nærmest umiddelbart gi beskjed om oppsigelse selv om man hadde en annen, muntlig avtale med avdøde.

Anonymkode: eea0f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kunne skrevet samme list med min familie. Vokst opp i omsorgssvikt og har all grunn til å ta avstand fra familien. Likevel kan jeg fint omgås alle sammen og krangler ikke med noen. Er tydelig på mine meninger og grenser, og har ingen problem med å ta en diskusjon uten at man må være uvenner. Velger derimot å begrense kontakten og holde det overfladisk, det fungerer godt for min del.

Anonymkode: 19028...3f3

Jeg KRANGLER ikke med noen jeg, heller  disse personene vet faktisk ikke at jeg misliker dem, jeg har ikke sagt det. Jeg har hørt på dem og sett dem og tenkt mitt i stillhet.

 

Anonymkode: eea0f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nr. 2 og 3 melder du til Mattilsynet for dyremishandling.

Nr. 4 melder du til barnevernet.

Hvis du er den som sliter med å ikke finne sted å bo og føler du blir kastet ut fra der dere bor fordi huset skal selges - i så fall, snakk med psykologen din om hvor mye du sliter med dette, og hvor mange tråder du har opprettet om dette og lignende på forumet her og ev. andre forum. Slik det er nå virker det som om du har hengt deg opp mentalt i bitterheten og problemene og ikke greier å komme deg ut av de usunne og ødeleggende tankene du har. Snakk med psykologen din om dette og fortell om alle trådene du har opprettet her!

Anonymkode: d5cb6...2bf

Eh... Haha. Takk for fargerikt svar om ikke annet ;) !

Forresten er barna voksne, så kan ikke melde til barnevernet. Og siden de er voksne så har de fått traumer av dette her! Det har også en psykolog konstatert 

Anonymkode: eea0f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare så ingen misforstår, jeg HAR kontakt med alle nevnte. De vet ikke at jeg misliker dem. Jeg unngår diskusjoner og forsøker å fokusere på hyggelige ting, jeg er ganske omgjengelig ;) og evner å omgås alle - men det som foregår i hodet mitt av tanker jeg gjør meg om dem er noe helt annet. Flere av dem tror jeg er enig med dem, den som tier samtykker liksom...

Men jeg takler dem egentlig ikke og blir litt spysyk hver gang vi har omgås. Som er ca 4-5 ganger i året eller noe.

Anonymkode: eea0f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er ikke galt å støtte det Hitler gjorde? Det er ikke galt å mene at "negere er uintelligente"? 

Det er ikke galt å slå og rive i hunden sin? 

Å mobbe stesønnen sin? (Som har sagt at han derfor hater vedkommende)

Det er ikke galt å bedrive omsorgssvikt på barna sine slik at de ikke fungerer i voksen alder? (Og det innebærer streng beskjed om å LA SEG mobbe på skolen, å la søskenbarn ødelegge lekene ens, tvinge barnet til å spise til det kaster opp, gi barnet sterk sosial angst, slå barnet, drepe kattene til barnet, tvinge barnet til å omgås folk som mobber og latterliggjør barnet)

Det er ikke galt å mobbe noen hele oppveksten? (Og det betyr at vedkommende foran hele skolen har latterliggort og spredt falske rykter, vedkommende har sittet og spyttet ut mat foran deg for å plage deg, vedkommende har banket deg opp, vedkommende har hakket på deg uansett hva du har foretatt deg (alt du gjør er alltid galt))

 

Anonymkode: eea0f...9aa

Godt gjort å få samlet så mange gærninger på en plass.

Alle familier har sine issues altså, men herre jemini... 😳🤣

Anonymkode: 5d297...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eventuel arve en bolig der leietakere følger med og nærmest umiddelbart gi beskjed om oppsigelse selv om man hadde en annen, muntlig avtale med avdøde.

Anonymkode: eea0f...9aa

Hadde jeg arvet et hus der det fulgte med leietagere og dette ikke var lønnsomt, hadde jeg også sendt en oppsigelse. Avdøde er jo ikke tilstede for å betale regningene..

Anonymkode: 19028...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Sorry, men jeg tror det kan være deg. Det skal godt gjøres at alle andre er gærne... sosialister. :klo:  

Det minner om en i min familie, som også har havnet på kant med absolutt alle. Han leter med lupe etter noe å bli krenket eller provosert av, og så vrir han og vender på enkeltutsagn/-situasjoner for å få alt til å passe inn i hans verdensbilde. Det er alltid alle andre det er noe galt med, selv er han nesten for god for denne verden. Han lar det herske liten tvil om hva han synes om andre, så det blir mye drama rundt ham. Ja, og så er han narsissist, da. Så han projiserer en del, og tillegger andre narsissistiske trekk. 

Dette.

Anonymkode: 5ea28...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh... Haha. Takk for fargerikt svar om ikke annet ;) !

Forresten er barna voksne, så kan ikke melde til barnevernet. Og siden de er voksne så har de fått traumer av dette her! Det har også en psykolog konstatert 

Anonymkode: eea0f...9aa

Hvorfor melder du ikke dyremishandleren da?

Anonymkode: dbb85...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...