Gå til innhold

Førstegangsprøvere


Hope123

Anbefalte innlegg

Er det noen andre førstegangsprøvere her som vil dele litt tips og spenning? 

eller evt noen med barn som har tips å gi til oss førstegangsprøvere? 

Sluttet på p pillene for 5mnd siden, men dette er første mnd vi "prøver", vi stresser ikke og tar det egentlig som det kommer. 

Har ikke helt styr på syklusen enda, men min første dag i siste mens var 30okt, og varte i 6 dager. Og på fredag 17nov hadde jeg en liten mellomblødning.. kan dette være Festeblødning tro? Usikker på når el kan ha vert.. 

håper noen har noen kloke svar😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg! 

Sluttet for 3 mnd siden på pillene. 

Prøver og ta det som det kommer, men det er vanskelig. Det er spennende! :) Men håper den sitter denne perioden:) 

Bruker du en app? 

Har kjøpt Clearblue eggløsningstest bå, så denne runden blir første hvor jeg skal PRØVE hardt😆  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nedstemt skrev:

Jeg! 

Sluttet for 3 mnd siden på pillene. 

Prøver og ta det som det kommer, men det er vanskelig. Det er spennende! :) Men håper den sitter denne perioden:) 

Bruker du en app? 

Har kjøpt Clearblue eggløsningstest bå, så denne runden blir første hvor jeg skal PRØVE hardt😆  

Så gøy!!😁 

jeg bruker en app som heter flo, til å holde styr på syklusen 👍🏼 Der kan man legge inn symptomer, mensen, sex osv😁 så den er jeg veldig glad i! 

Er på dag 34 i syklus i dag, ser og kjennes ikke ut som tr er på vei enda... men negative tester... 

jeg har også kjøpt eggløsningstester nå, og tenkte jeg skulle begynne med den berømte tempingen, så får vi se om vi kommer noe lengre med det!! 

Når har du ikm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hope123 skrev:

Så gøy!!😁 

jeg bruker en app som heter flo, til å holde styr på syklusen 👍🏼 Der kan man legge inn symptomer, mensen, sex osv😁 så den er jeg veldig glad i! 

Er på dag 34 i syklus i dag, ser og kjennes ikke ut som tr er på vei enda... men negative tester... 

jeg har også kjøpt eggløsningstester nå, og tenkte jeg skulle begynne med den berømte tempingen, så får vi se om vi kommer noe lengre med det!! 

Når har du ikm? 

Negativ test i går morges, og mens idag så er bare og vente. Så blir vel ikm 1.1. ⌛️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nedstemt skrev:

Når er din ikm? 

Uu, blir spennende😁 aner ikke.. trodde jeg hadde ikm tidlig denne uka, men ingen positiv test, og heller ingen mens. Så vi får se😫 masse syklustull eller pilleslutt tydeligvis... tar en test igjen om ikke så lenge dersom tr ikke dukker opp snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og lage barn er jammen ikke så lett som man skulle tro 😂 

Etter 5mnd skulle man tro du var kommet på rett kjøl ang mens egentlig. Har du testet eggløsning tidligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nedstemt skrev:

Og lage barn er jammen ikke så lett som man skulle tro 😂 

Etter 5mnd skulle man tro du var kommet på rett kjøl ang mens egentlig. Har du testet eggløsning tidligere? 

Sant..😩 

ja, trodde ikke det skulle ta så lang tid å komme i rute igjen nei... 

nei har ikke testet eggløsning tidligere, derfor jeg tenkte å begynne med det nå. Tenker jeg venter til mens har kommet, også starter jeg å teste neste pp😁 

har man hatt eggløsning før man får mens? Eller kan man ha mens uten eggløsning? håper for gudsskyld at ikke el har forsvunnet 😭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ha mens uten EL ja, tror jeg. 

 

fant denne. jeg har hatt en positiv El test, fikk ikke denne måneden. Men før der. Men har dette litt lett til nå, at jeg skulle bli gravid ganske fort. Er jo en frisk og rask 26åring 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da frykter jeg at jeg ikke hat eggløsning :( skal begynne å tempe for å se om jeg har eller ikke... 

ja, har begynt med folat😁 

jeg er bare 21, så håper og tror at alt skal være ok her også... 

mine første sykluser etter pilleslutt var normale på mellom 28-32 dager men etter det har jeg hatt opp til sykluser på 55 dager :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...