Gå til innhold

Jeg synes jeg får opp denne meldingen endel om dagen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi beklager, forumet er for øyeblikket ikke tilgjengelig, men ventes å være straks tilbake.



Vi anbefaler deg å surfe en tur innom www.klikk.no i mellomtiden!

Er det noe trøbbel, eller er det bare hos meg?

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Forumet hadde nedetid et par ganger forrige uke pga en teknisk oppgradering. Det bør fungere igjen nå. Når det er lenger enn fem minutter pleier jeg å lage en tråd om det på Anonymforum. :) 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Forumet hadde nedetid et par ganger forrige uke pga en teknisk oppgradering. Det bør fungere igjen nå. Når det er lenger enn fem minutter pleier jeg å lage en tråd om det på Anonymforum. :) 

Hanne Mari

.Hadde det 2 ganger senest i går. Det  varer ikke lenge, men det kommer stadig

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vært litt trøblete, har sett på loggen. Jeg skal høre med teknisk om det er noen grunn til at det har vært mer nedetid enn vanlig i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Ja, det har vært litt trøblete, har sett på loggen. Jeg skal høre med teknisk om det er noen grunn til at det har vært mer nedetid enn vanlig i det siste.

:tommelsmil:

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du den under søk, eller hva gjorde du da den kom? Den kommer når serverne bruker for lang tid på å svare, noe som ofte skjer under søk. Det skjønner jeg godt at er irriterende, og skal melde det videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Fikk du den under søk, eller hva gjorde du da den kom? Den kommer når serverne bruker for lang tid på å svare, noe som ofte skjer under søk. Det skjønner jeg godt at er irriterende, og skal melde det videre. 

Jeg husker ikke helt hvor jeg skulle, men det var ikke under søk

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Kan vel også vaere fordi det er mange som bruker forumet? 

Nei

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer dette fremdeles, eller er det bare noen som har dratt opp en gammel tråd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Skjer dette fremdeles, eller er det bare noen som har dratt opp en gammel tråd? 

Det har ikke skjedd for meg på veldig lenge. Så det er bare en gammel tråd som er dratt opp igjen

Hi

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 7.45, HanneMari Egmont skrev:

Skjer dette fremdeles, eller er det bare noen som har dratt opp en gammel tråd? 

Jeg har ikke hatt det på lenge... men hadde en gang eller to i går, og nå har forumet vært utilgjengelig en god stund.

Anonymkode: 9abee...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ann Christin skrev:

Oj da, og såklart når det er helg! Skal få videreformidlet det til @HanneMari Egmont så det evt kan bli sett på til uken igjen.

Ann Christin, admin

I tillegg er det så tregt her nå at det er håpløst. Svarte et kort svar i en tråd, tok over ett minutt fra jeg postet til svaret kom opp. Så tok det mer enn halvannet minutt å komme seg tilbake til anonymforumet. Tok bare femten-tyve sekunder å komme seg fra anonymforum til ris og ros... og så tok det halvannet minutt å få åpnet denne tråden.

Anonymkode: 9abee...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I tillegg er det så tregt her nå at det er håpløst. Svarte et kort svar i en tråd, tok over ett minutt fra jeg postet til svaret kom opp. Så tok det mer enn halvannet minutt å komme seg tilbake til anonymforumet. Tok bare femten-tyve sekunder å komme seg fra anonymforum til ris og ros... og så tok det halvannet minutt å få åpnet denne tråden.

Anonymkode: 9abee...add

Nå er det gått nesten helt i stå her og, håpløst

Hi

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over her, det er synd det går så i stå, men vi får ikke gjort noe før uken igjen da teknisk er tilbake på jobb.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått beskjed om at det gjennom helga har vært problemer med å levere stabilt forum pga et virusangrep som førte til såkalt "cluster" i flere ledd. Det skal være ordna nå, men tar gjerne imot tilbakemeldinger dersom det fremdeles er treigt. 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 9.43, HanneMari Egmont skrev:

Vi har fått beskjed om at det gjennom helga har vært problemer med å levere stabilt forum pga et virusangrep som førte til såkalt "cluster" i flere ledd. Det skal være ordna nå, men tar gjerne imot tilbakemeldinger dersom det fremdeles er treigt. 

Hanne Mari

Har fått opp denne igjen, flere ganger i dag

Vi beklager, forumet er for øyeblikket ikke tilgjengelig, men ventes å være straks tilbake.



Vi anbefaler deg å surfe en tur innom www.klikk.no i mellomtiden!

Anonymkode: 245dd...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 9.43, HanneMari Egmont skrev:

Vi har fått beskjed om at det gjennom helga har vært problemer med å levere stabilt forum pga et virusangrep som førte til såkalt "cluster" i flere ledd. Det skal være ordna nå, men tar gjerne imot tilbakemeldinger dersom det fremdeles er treigt. 

Hanne Mari

Fremdeles veldig tregt!

Anonymkode: 9abee...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte Teknisk i forgårs om tregheten fra og med torsdag hadde med den feilen de rapporterte om å gjøre, og det sa de det gjorde, men når det fremdeles er treigt og detter ned må det være noe mer. Takk for at dere sier ifra. Og beklager at jeg personlig ikke får gjort mer enn å rapportere det videre. Sitter dessverre ikke på verktøy til å undersøke eller teknisk kunnskap til å finne det ut. Men skal fortsette å rapportere det inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...