Gå til innhold

Hva tenker dere om mødre som velger dette navnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok...så dette navnet er altså ikke forbundet med ting som "ung mor uren utdanning", "white trash" eller andre ting slik det ofte skrives her når man diskuterer navn? 

Anonymkode: 89af1...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker egentlig aldri over hvilke type mennesker som velger en spesiell type navn. 

Det eneste jeg reagerer på er de som må putte inn h, bruke w eller aa der det ikke pleier å finnes. Det synes jeg er litt kleint. 

Anonymkode: ad297...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel kun et fåtall som skriver sånt fjas her inne. I hvert fall på en ufin måte. Det var mer av sånt for noen år siden, men det har vært noen gufs fra fortiden nå i det siste som kommenterer useriøst.

Personlig så tror jeg ikke det er noe veldig mange tenker på. Og Andrea er såpass midt i gryten over navn som brukes her til lands at du skal ikke være bekymret for at noen synes det vil være verken det ene eller andre. 

Og uansett - det viktigste er at du/dere liker det! Ikke velg utifra hva andre liker. Det er nok av de som angrer på et valg som det.

 

Endret av Suebird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene til den eneste Andrea jeg kjenner, er to helt nydelige mennesker - både inni og utenpå. Datteren like så!

Anonymkode: 768d0...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...