Gå til innhold

Er denne kjolen for pyntet til julebord?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vanskeligheter med å finne en kjole jeg liker, men så kom jeg over denne: https://jetsettrend.se/product.html/lindy-bop-balklanning-amber-purpel-50-tal

Er den for pyntet på julebord? Det er arrangert på et fint hotell, med musikk og dans etter maten.

Tenkte å ha ganske enkelt tilbehør til og svarte sko og svart strømpebukse.

Hjelp meg med tips :D Første julebord med denne jobben..

Anonymkode: d5ca6...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er fin!

Jeg blir bare lei av alle standard svarte kjolene som ser helt like ut. Skulle tro nordmenn brukte uniform på julebordet. 

Anonymkode: 6432c...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Monica said:

Den var veldig fin, og ikke for pyntet.

Hehe, så vittig at vi skrev akkurat det samme, akkurat samtidig 

Anonymkode: 4b215...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig, klassisk kjole. Passer helt fint til julebord :)

Denne kan jo pyntes opp og ned som man vil. 

Anonymkode: ab8b2...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei HI her vil bare si tusen takk til alle som svarte i tråden min. Kjolen kom i dag i posten og jeg er kjempefornøyd med den, glad for kjøpet fordi nå hadde jeg ingen finkjole som passer etter-fødsel-kroppen min. Håper å bli bedt i bryllup snart så jeg kan ta den på :D

Den var litt lengre enn jeg trodde og der oppe var det virkelig mye pyntegreier, så jeg ble litt usikker lell om det virkelig passer for julebord, er en stor bedrift og jeg er liksom nederst i rangstigen mtp lønn og utdannelse. Kunne likson høre de andre hviske om meg på festen, "her vil vi bli ballets dronning ja.." Så jeg spør igjen jeg; er den for fin for julebord? 

Anonymkode: d5ca6...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte tidligere, har sett denne kjolen «live» og ja, du kan (og burde ;) ) bruke den på julebord! :)

Anonymkode: ab8b2...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde ikke passet meg og min tykke mage men den som kler den må se utrolig lekker ut i denne ass

Anonymkode: 59aad...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde passet fint på julebord på min jobb. Det er også en stor bedrift, men jeg ville ikke snakket nedsettende om en fin kjole. 

Anonymkode: 615f4...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei HI her vil bare si tusen takk til alle som svarte i tråden min. Kjolen kom i dag i posten og jeg er kjempefornøyd med den, glad for kjøpet fordi nå hadde jeg ingen finkjole som passer etter-fødsel-kroppen min. Håper å bli bedt i bryllup snart så jeg kan ta den på :D

Den var litt lengre enn jeg trodde og der oppe var det virkelig mye pyntegreier, så jeg ble litt usikker lell om det virkelig passer for julebord, er en stor bedrift og jeg er liksom nederst i rangstigen mtp lønn og utdannelse. Kunne likson høre de andre hviske om meg på festen, "her vil vi bli ballets dronning ja.." Så jeg spør igjen jeg; er den for fin for julebord? 

Anonymkode: d5ca6...9d3

Har du lagt ut riktig link? Jeg ser ikke noe " mye pyntegreier" på overdelen på den kjolen i linken, annet enn en drapert krave. Lekker kjole, forøvrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Himmel og hav said:

Har du lagt ut riktig link? Jeg ser ikke noe " mye pyntegreier" på overdelen på den kjolen i linken, annet enn en drapert krave. Lekker kjole, forøvrig. 

Drapert var ordet jeg lette etter, takk! så ble det "pyntegreier" ;) Ja det er 100% riktig kjole. Og jeg kommer til å bruke den på årets julebord :) HI

Anonymkode: d5ca6...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett etter dette innlegget, lett meg bakover over 20 sider faktisk, for jeg tror nesten jeg må bestille en slik selv 😊 Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin kjole og absolutt ikke for pyntet. 

Jeg har vært på julebord selv i år og fått mange snap'er fra andres, og man går i absolutt alt, altså. Fra sort bukse og bluse til forsid gullkjole.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den passer julebord. Ikke at den er for pyntet, men litt for mye i mine øyne. Litt vel formell?  Men jeg er jo alene om å mene det her så ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...