Gå til innhold

Clearblue digital eggløsningstest (dobbel)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått blinkende smilefjes siden tirsdag. Venter spent på kun smilefjes.. Kan det være at egget ikke slipper? Testen var negativ forrige søndag og mandag, så er nok ikke gravid heller. Har syklus på ca 34 dager, men nå som jeg får «positiv» test hver dag så forskyver den seg på appen og syklusen er oppe i 40 dager snart.. Har hatt el-slim og litt smerter tidligere i uken. Håper det er testen det er noe galt med og ikke meg 🤔

Har noen lignende erfaring? Dette er første gang jeg tester så jeg gjør det hver dag for å bli kjent med systemet, men nå forvirret det meg bare mer.

Anonymkode: c804c...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.11.2017 den 22.25, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blinker den?

Anonymkode: 8f577...126

Høy fertilitet :-)

Anonymkode: c804c...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høy fertilitet :-)

Anonymkode: c804c...969

Så innviklet 😔

Den skal altså ikke blinke? 

Anonymkode: 8f577...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dette:

 

Har du sett flere enn ni dager med høy fertilitet?

Hvis du ser flere enn ni dager med høy fertilitet, bør du nok avbryte testingen i denne syklusen
- Hvis du startet testingen på riktig dag for din normale sykluslengde og du ser ni eller flere dager med høy fertilitet, er det lite sannsynlig at du vil se maksimal fertilitet i denne syklusen.
- Hos enkelte kvinner kan LH-stigningen noen ganger være for lav til at testen registrerer den, eller de har en syklus uten eggløsning, og da vises ikke maksimal fertilitet. Dette er ikke uvanlig, og kan forekomme i rundt 8 % av syklusene. Hvis maksimal fertilitet ikke vises i tre sykluser på rad, anbefaler vi at du snakker med legen din om det.

Anonymkode: 8f577...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så innviklet 😔

Den skal altså ikke blinke? 

Anonymkode: 8f577...126

Jo, for å indikere at man kan begynne å legge inn aksjer, men stillestående smiley er maksimal fertilitet..

Anonymkode: c804c...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leste dette:

 

Har du sett flere enn ni dager med høy fertilitet?

Hvis du ser flere enn ni dager med høy fertilitet, bør du nok avbryte testingen i denne syklusen
- Hvis du startet testingen på riktig dag for din normale sykluslengde og du ser ni eller flere dager med høy fertilitet, er det lite sannsynlig at du vil se maksimal fertilitet i denne syklusen.
- Hos enkelte kvinner kan LH-stigningen noen ganger være for lav til at testen registrerer den, eller de har en syklus uten eggløsning, og da vises ikke maksimal fertilitet. Dette er ikke uvanlig, og kan forekomme i rundt 8 % av syklusene. Hvis maksimal fertilitet ikke vises i tre sykluser på rad, anbefaler vi at du snakker med legen din om det.

Anonymkode: 8f577...126

Ja, leste dette.. ville se om flere hadde erfaring med det og forhåpentligvis ble gravide på et punkt allikevel :-)

Anonymkode: c804c...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de CB testene var veldig forvirrende, men det viste seg at de stemte. Startet å teste på dag 13, fikk da tom sirkel. Dagen etter fikk jeg blinkende smiley. Så hadde jeg blinkende i 7 dager til. Den blinker visst helt til den ser LH økningen. Ble veldig forvirret da måneden før fikk jeg positiv el test på dag 15. Hadde egentlig gitt opp å teste etter el og var sikker på at den hadde vært da jeg plutselig oppdaget eggehvite-utfloden på dag 22, tok da den siste el-testen jeg hadde igjen og fikk fast smiley. Aldri hatt så lang syklus før!! La inn aksjer den dagen og dagen etter og den satt. Er nå 8 uker. Jeg har nok litt uregelmessige sykluser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninni84 skrev:

Jeg syns de CB testene var veldig forvirrende, men det viste seg at de stemte. Startet å teste på dag 13, fikk da tom sirkel. Dagen etter fikk jeg blinkende smiley. Så hadde jeg blinkende i 7 dager til. Den blinker visst helt til den ser LH økningen. Ble veldig forvirret da måneden før fikk jeg positiv el test på dag 15. Hadde egentlig gitt opp å teste etter el og var sikker på at den hadde vært da jeg plutselig oppdaget eggehvite-utfloden på dag 22, tok da den siste el-testen jeg hadde igjen og fikk fast smiley. Aldri hatt så lang syklus før!! La inn aksjer den dagen og dagen etter og den satt. Er nå 8 uker. Jeg har nok litt uregelmessige sykluser. 

Interessant 😊😊

Anonymkode: 8f577...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2017 den 21.56, Anonym bruker skrev:

Ja, leste dette.. ville se om flere hadde erfaring med det og forhåpentligvis ble gravide på et punkt allikevel :-)

Anonymkode: c804c...969

Lykke til 😊

Anonymkode: 8f577...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...