Gå til innhold

Pynte til jul Nå?


Nervepinne

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og jeg sitter og grubler på om jeg like så godt skal pynte til jul. Istedenfor at jeg pakker ut alt jeg likevel må pakke med igjen for å pynte til jul. Men redd for å være dritt lei jul.  (Jeg reiser jo vekk hele selve julen.) Så hva tenker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger da ikke dra frem masse vanlig pynt heller, som du sier bare for å bytte det ut med advent/jul om to uker 

Kjøp et par blomster og sett frem noen lysestaker, det holder i to uker 

Anonymkode: 9d037...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lyst til å pynte til jul så gjør du det😊 

trenger ikke bry seg om hva alle andre mener! Vi skal også være bortreist i jula, så her kommer pynten og utelys opp når jeg får tid. 

Anonymkode: d0754...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat flyttet inn i ny leilighet. Jeg har ikke satt opp mye pyntegjenstander siden jeg vet vi snart skal pynte til jul. Vi pleier å pynte til førset søndag i advent eller 1desember, hva som kommer først. Ungene liker å pynte mer enn meg, så jeg har sagt at jeg henter pynten når huset er vasket. De hjelper mye til og vasker igrunn mer nøye enn meg. Eneste gang i året de gjør dette frivillig og maser på at jeg skal hjelpe til med å vaske. 

jeg hadde nok ikke pyntet fult så tidlig om ikke jeg jobbet så mye i desember. jobber mer enn vanlig og blir mer sliten, så da orker jeg ikke vaske og styre når jeg kommer hjem. Jeg vil heller kose meg i desember. Bruke resten av energien sammen med unger, gjøre koselige ting osv. Det er også en av grunnene til at de fleset gavene er ferdig før desember, for å dra til byen i desember er ikke min favoritt. Vi kan godt dra til byen for å titte, dra på kafe osv men ikke ha en lang liste vi mp finne gaver til. Nå er jeg godt i rute tross flytting, samlivsbrudd og ny leilighet. Det er så gøy å pakke inn, pynte pakker osv. 

Anonymkode: ed46d...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...