Gå til innhold

Anbefal meg gjerne til å la hver. 😔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For to mnd siden var jeg med en mann som tilslutt ghostet meg med å ikke svarer meg. 😔 Ikke hatt sex, men kos. I dag har jeg drukket å tenker på han. Har så lyst å spørre om hva som skjedde. Er det dumt å gjøre synes dere? 

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja la være. Drit i han og gå videre. Se heller fremover. Gi heller din energi og det gode i deg til noen som bryr seg. Finnen noen som vil investere sin tid i deg 

Anonymkode: b9e11...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du skrev innlegget barn klokka fem om morgenen og du var full. Selvsagt var det en dårlig ide! Ikke gjør det, glem ham, move on.

Anonymkode: c86be...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum for jeg gjorde jo det i natt da. 

Skrev dette. 

Hei!
Dette kan være at jeg angrer på, men klarte ikke å la være. Har drukket i dag og er brisen. Kunne du bare fortalt meg hvorfor du plutselig bare slutte å svare meg? Skal ikke mase på deg igjen bare du gir meg et svar?

 

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor trenger du et svar? Det er jo temmelig åpenbart at han ikke er interessert.

Anonymkode: 49fa0...f4c

Ja, er jo egentlig det. Gjorde meg helt sikkert bare dum nå. Pokker. 

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du gjorde deg dum. 

Spesielt når du legger til "Jeg har drukket og er brisen". Som om det var relevant å opplyse om. 

Ikke skriv til ham igjen!

Anonymkode: b80a9...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja du gjorde deg dum. 

Spesielt når du legger til "Jeg har drukket og er brisen". Som om det var relevant å opplyse om. 

Ikke skriv til ham igjen!

Anonymkode: b80a9...879

Angrer. Fader. Så teit jeg er.

Skal aldri gjøre det igjen. 

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt innefor jeg. Hvem bryr seg egentlig om at han får vite at du lurer på det??? Er jo dårlig gjort av han å behandle deg slik og da kan han vell få stå til rette for det?

Forhåpentligvis svarer han og gir deg ett ok svar på det så du kan gå videre. Om han ikke svarer kan du trøste deg med at han er en FEIG FJOTT og at du fortjener bedre..... 

Rist det av deg - dette driter du i og går videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket logisk i natt. Har ikke fått han helt ut av hodet. Ville bare ha svar. Han har vel allikevel svart uten ord, men gjort er gjort.

Ikke fått svar. Får vel ikke heller, men må legge dette helt dødt nå å gå videre. 😊 Håper å finne en snill, grei mann på sikt. 

Takker for svar. 

 

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virket logisk i natt. Har ikke fått han helt ut av hodet. Ville bare ha svar. Han har vel allikevel svart uten ord, men gjort er gjort.

Ikke fått svar. Får vel ikke heller, men må legge dette helt dødt nå å gå videre. 😊 Håper å finne en snill, grei mann på sikt. 

Takker for svar. 

 

Anonymkode: 6a4fa...800

 

Kan godt hende han svarer enda. Er jo egentlig ett komplimet for han også at du fremdeles tenker på han. 

Håper også at du finner en real, snill og ordentlig mann :):)

Klem til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, LeTwinsA said:

Synes det er helt innefor jeg. Hvem bryr seg egentlig om at han får vite at du lurer på det??? Er jo dårlig gjort av han å behandle deg slik og da kan han vell få stå til rette for det?

Forhåpentligvis svarer han og gir deg ett ok svar på det så du kan gå videre. Om han ikke svarer kan du trøste deg med at han er en FEIG FJOTT og at du fortjener bedre..... 

Rist det av deg - dette driter du i og går videre :)

Enig. Hvorfor er det liksom blitt greit å ignorere noen? Det er bare respektløst.

 

Anonymkode: 5d123...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, fikk en lang meld. Ble glad for svar. Så får vi se. 😊

Anonymkode: 6a4fa...800

Hvorfor blir du glad for at en som driter i deg plutselig svarer? Skaff deg kriterier, dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, fikk en lang meld. Ble glad for svar. Så får vi se. 😊

Anonymkode: 6a4fa...800

Hva svarte han da, hva for en glimrende unnskyldning hadde han?

Anonymkode: 8e64f...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånda dere som IKKE har sendt en sånn type mld i fylla..?😉 Håper det kommer noe godt ut av det hi, heier på deg👍😊

Anonymkode: 1214f...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tynne grunner, men ser noen av de. Godt å få en avslutning allikevel. For hadde godt innrykk av han og fint med han og. 

Takk for svar. 😊

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blr vel la det fare ja. Han svarte meg og jeg igjen og så ble det stille. 

Får prøve å gå videre. Hvorfor er fet så vanskelig? 

Anonymkode: 6a4fa...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...