Gå til innhold

Hvilken størrelse bruker deres 1.klassinger i klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min gutt bruker 134/140 i klær syns det begynner å så stort. Men kun 98/104 i boxere. Han er så tynn i låra at større størrelser blir så utrolig store n

Anonymkode: 840af...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

116 - 122. Han er ganske normal for alderen tror jeg.

Sønnen min i femte bruker 140. Men han er liten for alderen da...

Datteren min bruker 152 i fjerde klasse og har vokst fra storebror. De vokser i rykk og napp og alt er ganske normalt tror jeg!

Anonymkode: f2eae...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun brukte 128 i første klasse, mens nå i andre bruker hun både 134 og 140 (deler klær med storesøster som går i fjerde;) 

Anonymkode: eca8c...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

128-134. 

Er jente født i august, ca 125cm høy. 

Lillesøster som er 2013 barn bruker 116-122, Hun er ca 114cm høy. 

Anonymkode: 8c89a...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker 140/146, 137cm, men han er ekstremt lang for alderen, ett hode høyere enn de fleste på trinnet hans

Anonymkode: e47b2...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

122/128, vet ikke akkurat hvor høy hun er. Eldste(gutt) på 9 bruker 134/140. Men han er liten da. 

Anonymkode: 0f546...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

128/134. Lang tynn jente. 

Anonymkode: e025d...9a1

Samme som her

Anonymkode: 4f4ea...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bruker 116. 110 er litt for kort, men passer vesentlig bedre i vidden. 

Har ei tynn lita flis, som er minst i klassen. Men de er et par på den størrelsen, selv om majoriteten er mye større. Og enkelte er digre (ikke fete, men i form av høyde og kraftig kroppsbygning).

Veldig store forskjell på elever innefor ett årskull.

Anonymkode: 400a1...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente - 134/140! Hun er veldig lang.

problemet er at bukser passering lengden i den størrelsen, men altfor vide i livet'

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minste tok jeg vekk alt i str 98 og mindre siste året i barnehagen, igrunn mest pga at jeg var lei av å vaske de samme klørne om og om igjen. Det meste hadde storesøster brukt før henne, så jeg var veldig lei. Mye av det hadde nok passet lengre, men da fikk hun beskjed om å bruke det nye. Tror hun fortsatt har noen shortser i 98,  hun er så smal så å finne noe som ikke ramler ned er vanskelig. Nå går hun i 7kl og buksene bør være i str 134/140 om de skal passe i livet, så vi kjøper buksene om de er lange i beina. Lengden blir ett problem, men heldigvis finnes det noen med lange bein. Nå har hun stjålet mine overdeler siden hun ikke er glad i nye klær, de skal være slitt og myke. Så klærne jeg har vokst utifra har hun stjålet og jeg stjeler hennes klær siden jeg har skrumpet alt for mye i det siste. 

Eldste hadde flere klær i 152 og170 når hun gikk i første klasse. Hun skulle ikke ha tettsittende klær pga eksem, så vi måtte kjøpe større str enn hva hun egentlig trenget for å finne klær som ikke var tettsittende. Jenteklær er tettsittende uansett hva man finner, så da må en gå opp i str. Når hun var liten kjøpet jeg mye i gutteavd, men det ble ikke aktuelt etterhvert, hun skulle ha jenteklær. Så størrelser på klær passer ikke inn med hva barna bruker, det er egentlig bare en mal for hvor store klærne er ikke hva barna bruker utifra alder. 

Hilsen 35åringen som koser seg på sofaen i pysjen som har str 164 på seg. 12åringen min får den på seg, men ikke fjortenåringen. Edn var ikke kjøpt til meg, men den var så god.....

Anonymkode: 3b4b5...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

134-140 i alle klær,borsett fra boxere som er i 122/128 og det har han brukt nesten 3 år nå. 37 i sko

Anonymkode: 421bc...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...