Gå til innhold

Kan dere være så greie å slutte å flytte tråder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg har laget en tråd på anonymforum og den blir flyttet til et underforum hvor den ikke får særlig svar, så blir jeg litt frustret. Men når jeg da lager en ny tråd i anonymforum, med samme spørsmål, så blir pokker med den og flyttet til underforumet og flettet sammen med den første tråden som ikke får svar. Da blir jeg lei. Alle svarene i den nå flettede tråden utenom ett, kom før trådne ble flyttet..
Hvorfor tror dere jeg lagde en ny tråd når dere flyttet den forrige? Jo, det gjorde jeg fordi jeg ønsker svar. La meg få lov til å bestemme selv om tråden skal være i anonym/skrave forum eller i et undreforum hvor den ikke får svar.

Anonymkode: ec8a3...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke tråder er det du har fått flyttet? Kan du sende meg en link? Vi forsøker å flytte så få som mulig, etter at det har vært veldig mange sterke tilbakemeldinger mot dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hvilke tråder er det du har fått flyttet? Kan du sende meg en link? Vi forsøker å flytte så få som mulig, etter at det har vært veldig mange sterke tilbakemeldinger mot dette. 

Flytte så få som mulig? Trenger dere å flytte noen i det hele tatt?

Anonymkode: ec8a3...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo ingenting, men vi ønsker å skape liv i underkategoriene også, samt at folk som søker seg inn til forumet vil finne ting som er innenfor sine interesseområder enklest mulig, og i AB-rommet er det lett for at tråder "drukner" i de andre.

Vi har imidlertid sett at det skaper mer irritasjon enn optimisme blant brukerne, og skal nå bare flytte tråder som naturlig faller inn i andre kategorier dersom de ikke har fått noen svar etter 24 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Vi må jo ingenting, men vi ønsker å skape liv i underkategoriene også, samt at folk som søker seg inn til forumet vil finne ting som er innenfor sine interesseområder enklest mulig, og i AB-rommet er det lett for at tråder "drukner" i de andre.

Vi har imidlertid sett at det skaper mer irritasjon enn optimisme blant brukerne, og skal nå bare flytte tråder som naturlig faller inn i andre kategorier dersom de ikke har fått noen svar etter 24 timer. 

Kan dere ikke bare legge en link fra underforumet til anonym eller flytte en kopi?

Anonymkode: b4b37...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke teknisk å kopiere tråder, og linkingen fungerer bare bakover - altså å legge en link i rommet man flytter fra som leder til det man flytter til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Vi må jo ingenting, men vi ønsker å skape liv i underkategoriene også, samt at folk som søker seg inn til forumet vil finne ting som er innenfor sine interesseområder enklest mulig, og i AB-rommet er det lett for at tråder "drukner" i de andre.

Vi har imidlertid sett at det skaper mer irritasjon enn optimisme blant brukerne, og skal nå bare flytte tråder som naturlig faller inn i andre kategorier dersom de ikke har fått noen svar etter 24 timer. 

Så da vil dere flytte den til et underforum hvor den sannsynligvis ikke får svar? Og på denne måten skal dere skape liv i underforumene? Ja, det har jo lyktes godt til nå.......

Anonymkode: ec8a3...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så da vil dere flytte den til et underforum hvor den sannsynligvis ikke får svar? Og på denne måten skal dere skape liv i underforumene? Ja, det har jo lyktes godt til nå.......

Anonymkode: ec8a3...55c

Jeg har de siste dagene flytte tråder som ikke har fått nye svar de første 24 timer, da er jeg på side 7-8-9, har fortsatt ikke opplevd at disse trådene har blitt hentet opp igjen til forssiden etter så lang tid, derfor satte vi en grense på denne tidsfristen etter erfaringer siden omgjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22. november 2017 den 12.31, Ann Christin skrev:

Jeg har de siste dagene flytte tråder som ikke har fått nye svar de første 24 timer, da er jeg på side 7-8-9, har fortsatt ikke opplevd at disse trådene har blitt hentet opp igjen til forssiden etter så lang tid, derfor satte vi en grense på denne tidsfristen etter erfaringer siden omgjøringen.

Men får de svar i underforumene da?

Jeg må innrømme at jeg aldri er innom noen underforum, og nå knapt innom anonym lenger heller. Hvordan kan det ha seg at trafikken går ned for hver gang dere gjør endringer? 

Anonymkode: 2e477...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men får de svar i underforumene da?

Jeg må innrømme at jeg aldri er innom noen underforum, og nå knapt innom anonym lenger heller. Hvordan kan det ha seg at trafikken går ned for hver gang dere gjør endringer? 

Anonymkode: 2e477...806

Noen av de får det ja, hage og hjem har vist seg å være et meget aktivt forum etter at det ble opprettet :) Der kommer det også tråder som ikke engang er innom anonym først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ann Christin skrev:

Noen av de får det ja, hage og hjem har vist seg å være et meget aktivt forum etter at det ble opprettet :)Der kommer det også tråder som ikke engang er innom anonym først.

Så det vil si at de andre forumene stort sett består av tråder dere har flyttet? Det kan vel ikke være en vellykket oppdatering?

Anonymkode: ec8a3...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...