Gå til innhold

Hvilken hårfarge har du og barnefar, og hva


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har begge mørkebrunt hår. Begge barna er lys blonde. 

Anonymkode: 0d63a...938

Glemte å skrive at de begge ble født med sort hår og men lyse etter noen måneder. Nå er 10 og 12 år og fortsatt blonde. 

Anonymkode: 0d63a...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lys som liten, brunfarget nå. Far var rødhåret som liten og er mørkebrun nå. Begge ungene er født med mørkt, nærmest sort hår som lysnet mer og mer frem mot ca 1 år. Mørk blonde begge to nå, 1 og 3 år. 

Anonymkode: 2ae23...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkebrunt begge to og begge barna ble født med mørkebrunt hår og har beholdt den samme mørkebrune fargen.  

Anonymkode: 11009...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brunt hår og Kjæresten er blond. Herr Sønn er også blond. Han hadde neste ikke hår da han ble født, bare blonde dun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørkbrun. barnefar er mellomblond. Eldste ble født med helt lyst hår. Er mellomblond nå. Minste ble født med mørkbrunt hår. Er også mellomblond nå.

Anonymkode: 80e4b...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brunt hår og brun/grønne øyne, far er mørkerød i hår og skjegg med blå/grå øyne.

barn nr 1: sort hår og mørke øyne ved fødsel. Innen han var ca et år var håret lysebrunt og øynene brun/grønne. Regnet med det siden brunt er dominant, men samtidig er det mye blå øyne på farssiden av familien da.

Barn nr 2 : lysere hårfarge ved fødsel, mer rødskjær. Mørke øyne. Blir interessant å se hvordan det blir. 

Anonymkode: 8c483...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har mørkt hår. Type brunt. 

Eldste er født uten noe hår, fikk etterhvert veldig lyst og er nå snart 5 år og blond.

Yngste ble født med litt mørkt hår, er nå snart 2 år og har mørk blondt.

Anonymkode: c9f70...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brunhåret med litt rødlig skjær, faren er blond. Barnet hadde knallrødt hår da det ble født, men mista alt. Vokste ut lys blond. 

Anonymkode: 49b66...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørkeblond, mannen min har svart hår. Barna har lysebrunt og mørkebrunt hår (født med svart hår).

Anonymkode: 340f2...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var blond som liten, men ble mer lysebrun. Far var helt hvit i håret frem til 10-årsalderen og så ble han mørkebrun.

Sønnen ble født med kritthvit manke! Hehe, ene jordmoren spurte om lov til å ta et bilde, han lignet Einstein der han lå. Han er 7 nå, og fortsatt like lys, men har mørknet littegranne fra hvitt til blondt.

Anonymkode: ddb01...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørk brunt hår, far har helt sort hår. Barnet hadde masse, tykt sort hår da han ble født. Nå er han 7 år og har mørk brunt som meg :) Vi har alle brune øyne.

Anonymkode: 85389...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har mørkt hår og jeg har lyst hår. Jenta vår ble født med mørkt hår (samme ble jeg) men nå har vi nesten helt lik hårfarge. Hun ligner også utseende messing mest på meg, kan virkelig se at det er min datter men har mer lik personlighet som mannen. 

Anonymkode: 86a85...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ble født med lyst hår med rødskjær ( nå snart 5 år er han helt blond )

Masse hår

Faren er har svart hår og jeg kastanje brunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, brunt, faren sort

Barnet har brunt hår som meg, og hadde sånn lykketrollhår ved fødselen (halvveis antenne) 

Anonymkode: 42366...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...