Gå til innhold

Trodde det var 3 i denne pakken...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://cdon.no/sport/wowow-snap-wrap-40cm-x-3-p42015636

 

Trodde virkelig det var snakk om 3 stk, når jeg bestilte denne. Men forstår jo nå at det må være 3cm det er snakk om. Også har jeg seriøst betalt 70,- for EN. Syns det er ran på høylys dag 🙈 trodde jo de hadde glemt å sende de andre to når jeg åpna pakken...

Anonymkode: b8e68...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med det egentlig skal stå 40cm x 3cm. Jeg synes også teksten er misvisende og ville også tenkt det var 3 i pakken. Dette ville jeg klaget på!

Anonymkode: 1288d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

http://cdon.no/sport/wowow-snap-wrap-40cm-x-3-p42015636

 

Trodde virkelig det var snakk om 3 stk, når jeg bestilte denne. Men forstår jo nå at det må være 3cm det er snakk om. Også har jeg seriøst betalt 70,- for EN. Syns det er ran på høylys dag 🙈 trodde jo de hadde glemt å sende de andre to når jeg åpna pakken...

Anonymkode: b8e68...1cf

Oida, det var litt av en pris

Anonymkode: caa8c...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rema 1000 deler ut disse gratis 

Anonymkode: a0cfe...922

Det har aldri vi fått og vi handler der ukentlig. Kanskje bare i din butikk?

Anonymkode: 671a1...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Vi har en dulion av disse dom vi har fått gratis fra alle mulige firmaer. Jeg har vel generelt aldri betalt for en refleks eller refleksvest i hele mitt liv tror jeg. 

Anonymkode: 42286...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har aldri vi fått og vi handler der ukentlig. Kanskje bare i din butikk?

Anonymkode: 671a1...956

Det har jeg heller aldri fått

Anonymkode: caa8c...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Vi har en dulion av disse dom vi har fått gratis fra alle mulige firmaer. Jeg har vel generelt aldri betalt for en refleks eller refleksvest i hele mitt liv tror jeg. 

Anonymkode: 42286...6b4

Hvordan får du de da?

Anonymkode: caa8c...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan får du de da?

Anonymkode: caa8c...4ec

Har fått av venner og familie som jobber i bedrifter som har slikt reklamestash, på butikker, på typ markedsdager og slike typer arrangementer (sånn branndagen og sånt for barn spesielt), fått som reklame i posten osv. Som barn var refleks ofte en del av premiene vi fikk utdelt på barneskirenn og idrettsdager og slikt. For å nevne det jeg kommer på i farta. 

Anonymkode: 42286...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har fått av venner og familie som jobber i bedrifter som har slikt reklamestash, på butikker, på typ markedsdager og slike typer arrangementer (sånn branndagen og sånt for barn spesielt), fått som reklame i posten osv. Som barn var refleks ofte en del av premiene vi fikk utdelt på barneskirenn og idrettsdager og slikt. For å nevne det jeg kommer på i farta. 

Anonymkode: 42286...6b4

Ja, og på seminarer og forumer som går over flere dager, som både jeg og mannen drar på via jobb. I pausene er det alltid en haug sponsorer og relevante bedrifter som vil fortelle om hva de driver med. De deler ut alt mulig reklamestash, som reflekser, penner, drops og post-it-blokker. Har ikke betalt for penner eller post-Its på minst 15 år heller. 

Anonymkode: 42286...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du går inn på bl.a. Refleksprodukter.no og seeme.no, så finner du reflekser der som er mye billigere og ikke minst kulere. Sistnevnte har egen salgsside bl.a. 👍

Anonymkode: 42286...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det har aldri vi fått og vi handler der ukentlig. Kanskje bare i din butikk?

Anonymkode: 671a1...956

Jeg vet rema 1000 butikkene i Bergen har fått utdelt en haug med slike reflekser med rema logo på som de deler ut gratis. 

Jeg har heller aldri betalt en krone for refleks. Vi har fått fra butikker, bhg, skole, jobben, fra posten og fra banken. Var nylig innom banken og spurte om de hadde reflekser de ga ut og det hadde de.

Anonymkode: a0cfe...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...