Gå til innhold

mannen sexchatter med andre!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer kanskje an på? Jeg har flere ganger vurdert det selv som krydder i sexlivet. Da tenker jeg på å chatte med andre om hva de liker, ikke for å finne partnere. Det har jeg hjemme, men føler tidvis for å utforske seksualiteten sammen med andre. Lar være fordi jeg ikke klarer å bli enig med meg selv hvor grensen går.

Anonymkode: 7256b...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer kanskje an på? Jeg har flere ganger vurdert det selv som krydder i sexlivet. Da tenker jeg på å chatte med andre om hva de liker, ikke for å finne partnere. Det har jeg hjemme, men føler tidvis for å utforske seksualiteten sammen med andre. Lar være fordi jeg ikke klarer å bli enig med meg selv hvor grensen går.

Anonymkode: 7256b...d01

Hva med å spørre mannen om hva han tenker om det? Det er da ikke kun du som skal ta en avgjørelse på hvor grensene for slike ting går? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi her: er jo overhode ikke greit for meg men jeg bare lurte på om det var greit for dere andre i deres forhold

Anonymkode: c6a3e...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evablaum skrev:

Hva med å spørre mannen om hva han tenker om det? Det er da ikke kun du som skal ta en avgjørelse på hvor grensene for slike ting går? 

Hun setter selvfølgelig sine egne grenser for hva hun godttar. Da kan han rette seg etter det eller flytte ut.

For meg er dette utroskap. 

Anonymkode: b343b...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært utroskap for meg også. Spesielt at han har opprettet profiler på flere sider viser at det er jo et visst omfang i det han har gjort eller ønsker å gjøre.

Hi, det som er viktig for deg nå er at du setter grenser for deg selv. Om dere hadde et forhold hvor dere hadde avtalt at slikt var ok, da hadde det jo vært greit. Du sier at dette ikke er greit for deg. Da må du først finne ut hva du selv ønsker nå. Kan du stole på mannen din igjen? Det er mulig å gjenopprette tillit i forholdet, men da må begge være villige til å jobbe for det. Når du har funnet ut hva du vil, da må du snakke med mannen din og fortelle ham hva dette får deg til å føle samt hvilke grenser du har, og så ser dere om dere kan få hjelp til å komme videre. Hvis du går videre ville jeg insistert på parterapi, for jeg tror dette er et såpass stort tillitsbrudd at det er vanskelig å komme videre på egen hånd.

 

Anonymkode: c43b2...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han går bak din rygg og sex-chatter med andre kvinner, er det rett og slett utroskap, spør du meg. 

Anonymkode: 15e92...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par profiler på sexchatter.. mannen vet om de.. noen ganger chatter vi der inne sammen, andre ganger ikke.. trøst deg med st det er 350 menn på 10 kvinner🙊😅 

 

si du har meldt deg inn selv å hør hva han syns om det👌

Anonymkode: 70af3...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde vært utroskap for meg også. Spesielt at han har opprettet profiler på flere sider viser at det er jo et visst omfang i det han har gjort eller ønsker å gjøre.

Hi, det som er viktig for deg nå er at du setter grenser for deg selv. Om dere hadde et forhold hvor dere hadde avtalt at slikt var ok, da hadde det jo vært greit. Du sier at dette ikke er greit for deg. Da må du først finne ut hva du selv ønsker nå. Kan du stole på mannen din igjen? Det er mulig å gjenopprette tillit i forholdet, men da må begge være villige til å jobbe for det. Når du har funnet ut hva du vil, da må du snakke med mannen din og fortelle ham hva dette får deg til å føle samt hvilke grenser du har, og så ser dere om dere kan få hjelp til å komme videre. Hvis du går videre ville jeg insistert på parterapi, for jeg tror dette er et såpass stort tillitsbrudd at det er vanskelig å komme videre på egen hånd.

 

Anonymkode: c43b2...a08

Takk for svar! Jeg måtte bare spørre hvordan andre ville reagert etter å ha funnet ut noe sånt. Jeg synes ikke det er greit i det heletatt, har hatt problemer med lignende ting fra hans side for flere år siden men trodde jeg kunne stole på han nå da 😡 godt å vite at det ikke bare er jeg som reagerer. Han har forresten skrevet at han er singel på disse sidene noe han ikke er foreløpig iallefall...

Anonymkode: c6a3e...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ok, og har profil selv, men det kommer selvsagt an på grunnen for det og om det er åpenhet rundt det. 

Jeg har profil fordi jeg liker å diskutere seksualitet og bli kjent med nye mennesker. Jeg er ikke ute etter en partner for meg, men for oss sammen, og det hender vi møter noen fra nett for lek. Mannen min liker å ha sex, men liker at det er jeg som tar meg av planlegging. Hadde han eller jeg hatt profil kun for egen del og det var hemmelig ville det ikke vært ok. 

Anonymkode: ac4be...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selv jeg er ganske rund i kantene, hadde ikke definert dette som utroskap. Men slike handlinger hadde likevel ikke blitt akseptert av meg.

Anonymkode: f0256...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid i snart 3 trimester og kjenner jeg blir skikkelig oppkavet og får hjertebank etter jeg så sidene han er på...

Anonymkode: c6a3e...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Jeg måtte bare spørre hvordan andre ville reagert etter å ha funnet ut noe sånt. Jeg synes ikke det er greit i det heletatt, har hatt problemer med lignende ting fra hans side for flere år siden men trodde jeg kunne stole på han nå da 😡 godt å vite at det ikke bare er jeg som reagerer. Han har forresten skrevet at han er singel på disse sidene noe han ikke er foreløpig iallefall...

Anonymkode: c6a3e...8d0

Da vet du egentlig at dette også blir fremtiden din hvis du blir i forholdet. Enten må du akseptere det, eller så må du sparke ham ut, selv om jeg forstår det er vanskelig når du er gravid i 3. trimester.

Men denne mannen viser jo at han har et mønster. Han valgte å gjøre dette tidligere i forholdet, men han så at han likevel kunne beholde deg, han kunne få både i pose og sekk. Nå viser han at han ikke bryr seg om at han sårer deg, for han vet jo at dette ikke var akseptabelt for deg. Når du nå i tillegg er høygravid med hans barn når han velger å såre deg, da viser han at han bare er egoistisk og ikke bryr seg nok om deg.

Ikke bare lyver han for deg og sårer deg. Han lyver også til de han "møter" på nett. Mest trolig gjør han det fordi det da er enklere å også treffe noen for sex, siden mange kvinner - også mer frigjorte -  vegrer seg fra å ha sex med menn som er i et forhold. Dvs. han lyver for andre kvinner også i hensikten å oppnå noe fra dem, trolig sex, ikke bare sexchat.

Jeg hadde kastet ham ut slik at jeg på papiret var alenemor når du føder. Og så hadde jeg stilt strenge krav om han ønsker å beholde familien sin, parterapi over tid osv. Men jeg tror dessverre du bare må innse at du aldri kan stole på denne mannen. Han tror han kan gjøre som han vil og at du uansett vil akseptere det, dvs. selv når han blir fersket for det så er det verdt ubehaget med noen krangler med deg, for da har han fått tilfredsstilt en del av lystene sine.

Det er nok ikke siste gangen han gjør dette, det har han vist deg siden han har gjort det tidligere også. Det er opp til deg om du vil leve med det, for han kommer nok ikke til å endre seg :(

 

Anonymkode: c43b2...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er gravid i snart 3 trimester og kjenner jeg blir skikkelig oppkavet og får hjertebank etter jeg så sidene han er på...

Anonymkode: c6a3e...8d0

Så hiv ham ut, eller still et ultimatum. Null PC.

("Få deg en hobby, les en bok - les de store litterære verkene i verden, slutt å være en forvokst 14-åring - det er FLAUT og forkastelig!")

Anonymkode: 5024d...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vet hvordan disse mennene prater på sånne chattesteder. Det er overhode ikke greit hvis man vil ha et trofast forhold der man kan stole på hverandre. Gikk fra eksen pga dette. 

Finnes jo folk som synes åpne forhold er greit, men jeg er ikke i nærheten av en av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...