Gå til innhold

Kan jeg gi en liten juleoppmerksomhet til foreleseren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

an er verdens beste foreleser, virkelig! Veldig dyktig, rolig, passe morsom, motiverende og flink til å gi ros. Og han har tid til studentene sine, vi er alltid velkomne på kontoret hans.  Jeg har fått låne en bok av han til etter eksamen, og jeg får masse hjelp av han hver dag. Så jeg tenkte at det ville vært hyggelig å kjøpt en liten juleoppmerksomhet til han med et koselig kort, akkurat som jeg gjør til ungenes lærere.  For han fortjener å høre hvilken god jobb han gjør! Men jeg er så redd for at jeg går for langt, at det kan misforstås? Jeg er voksen og på hans alder, kanskje derfor jeg er redd for det? Vi har begge familie, så det er kanskje trygt da?

Anonymkode: 8bb0c...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, det kan oppfattes helt feil.. Og du, er du ikke litt VEL opptatt av/oppslukt i foreleseren når du vurderer å gi han julegave?

Jeg foreslår heller at hele klassen gir en samlet oppmeksomhet f.eks. til sommeren eller ved studieslutt. 

Anonymkode: 4dcea...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvordan du gjør det, for som de andre sier, det kan bli litt rart, eller det kan bli litt vanskelig.

Men om du likevel vil gjøre noe tenker jeg at at du kan levere et julekort til ham sammen med boken du har lånt (antar at eksamen er før jul?). I så fall kan du takk ham for den jobben han gjør og ønske ham en god jul sammen med familien sin. Da viser du at du ikke er ute etter smiske eller legge deg etter ham.

Flott å høre at det finnes så dyktige forelesere :)

Anonymkode: 4d23d...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått gaver fra studenter flere ganger. Ville aldri falt meg inn å tolke det som noe annet enn hyggelig!

Anonymkode: ad5ba...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...