Gå til innhold

Noen her som har prøvd Sarotex, og fått bivirkninger av den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått de av legen nå. Men jeg blir litt bekymret når jeg leser om at mange får endel bivirkninger av de, jeg er spesielt redd for vektøkning, siden jeg allrede sliter med vekta. Noen her som har prøvd de?

Anonymkode: 4dd9d...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker de mot smerter. Bruker 25 mg hver kveld. Merker jeg blir tørr i munnen av de, men de hjelper mot smertene. Har ikke merket noe på vekta. Men jeg holdt på å gi opp da jeg startet på de. De første 2 døgn føltes helt merkelig. Gi de en sjanse. Det er bare til å slutte med de, om du skulle ombestemme deg.

Anonymkode: 6d3d0...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker de mot smerter. Bruker 25 mg hver kveld. Merker jeg blir tørr i munnen av de, men de hjelper mot smertene. Har ikke merket noe på vekta. Men jeg holdt på å gi opp da jeg startet på de. De første 2 døgn føltes helt merkelig. Gi de en sjanse. Det er bare til å slutte med de, om du skulle ombestemme deg.

Anonymkode: 6d3d0...011

Aha, kanskje derfor jeg har vært så tørr i munnen de siste dagene, hadde ikke koblet det til de. Jeg har bare brukt de rett over en uke enda, og jeg blir utrolig trøtt av de

Hi

Anonymkode: 4dd9d...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 20mg hver kveld. For å få sove med revmatiske smerter. De virker både smertestillende og man blir trett. 

Utover munntørrhet har jeg ikke bivirkninger. Jeg har brukt dem i ca tre år. 

Anonymkode: deed4...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte veldig, fikk de også mot smerter.

Munntørrhet var nå en ting, men verre var den uroen i armer og ben. Hjerteklapp og en kribling i armer og ben som gjorde det umulig å ligge rolig. Veldig ekkelt og skremmende.

Anonymkode: 3a73c...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å legge denne tråden her på nytt.

Jeg har fått de av legen nå. Men jeg blir litt bekymret når jeg leser om at mange får endel bivirkninger av de, jeg er spesielt redd for vektøkning, siden jeg allrede sliter med vekta. Noen her som har prøvd de?

Anonymkode: cb199...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg reagerte veldig, fikk de også mot smerter.

Munntørrhet var nå en ting, men verre var den uroen i armer og ben. Hjerteklapp og en kribling i armer og ben som gjorde det umulig å ligge rolig. Veldig ekkelt og skremmende.

Anonymkode: 3a73c...bd5

Uff, det høres ekkelt ut :(

Anonymkode: 4dd9d...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har gått opp ca 10 kg, men er absolutt verdt det når jeg slipper mye av muskelsmertene

Anonymkode: fec53...5fc

Hvor stor dose bruker du?

Anonymkode: cb199...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor stor dose bruker du?

Anonymkode: cb199...d04

30mg hver kveld. Hadde munntørrhet en liten stund, men det har gått over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, husetfullt skrev:

30mg hver kveld. Hadde munntørrhet en liten stund, men det har gått over

Og der fant jeg ut at jeg kommer til å slutte på de... de hjelper, men ikke verdt 10 kg

Anonymkode: 82227...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og der fant jeg ut at jeg kommer til å slutte på de... de hjelper, men ikke verdt 10 kg

Anonymkode: 82227...acf

Har du så muskelkramper i alle muskler, så er 10 kg verdt det.. har gått opp 25 kg etter jeg ble syk. Det er kjedelig, men var værre å vri seg i smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle våres problemer. Hos meg er det ikke så ille at det er verdt 10 kg. Jeg bruker også andre smertestillende, så håper jeg kommer til å løarw meg uten sarotex, eller i alle fall med lavest mulig dose. Hater om jeg i tillegg til smartene skal gå opp i vekt. Men jeg forstår deg. Hvis det er eneste utvei, så må jeg vel bare innse at jeg kommer til å legge på meg. Men alt skal i alle fall prøves først.

Anonymkode: 82227...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...