Gå til innhold

flimring framfor øynene..


iskaffe☕️

Anbefalte innlegg

hei! i dag tilig hadde jeg flimring/nesten som krystaller framfor øynene noen minutter. Gjorde ikke noe spesielt da det kom. ble så klart kjemperedd, da det var ubehagelig . Noen andre som har opplevd det? er i uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får det både ved lavt blodtrykk og migrene, da er det helt ufarlig.

ta det opp med legen på kontrollen

Anonymkode: b0fa1...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært hos lege , fikk akutt time. de fant ikke ut noe , sa bare jeg måtte ta kontakt om jeg fikk det igjen. Blodtrykket var fint, hvertfall. jeg er jo litt bekymret for å få det igjen om det er noe alvolig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, iskaffe☕️ skrev:

har vært hos lege , fikk akutt time. de fant ikke ut noe , sa bare jeg måtte ta kontakt om jeg fikk det igjen. Blodtrykket var fint, hvertfall. jeg er jo litt bekymret for å få det igjen om det er noe alvolig da. 

Du kan fortsatt ha fått et (forbigående) blodtrykksfall , noe som er ufarlig og veldig vanlig som gravid. Andre ting som kan gjøre det er alt fra feks lavt blodsukker, migrene, slitne øyne, muskelspenninger osv. 

Av de alvorlige tingene så er det feks hjerneslag (det hadde du vist innen nå), og kreft (også veldig lite sansynlig at du har). Så du kan nok heller slappe av, og ikke gå rundt å få angst for at det skal skje igjen og være farlig. 

-det gikk over. Det er fint. Legen sjekket deg, fant ikke noe. Senk skuldrene nå. 

Anonymkode: b0fa1...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...