Gå til innhold

Dere som har hatt klamydia..hvordan symtomer hadde dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt soppkur selv om jeg ikke klør, sjekket med for urinveisinfeksjon. Det svir nedentil ca 5 min etter jeg har tissen og det varer en godt stund frem til neste gang jeg må på do. Jeg klør ikke men føles sår. Aldri hatt det før og er redd jeg er smittet av den nye kjæresten. 

Anonymkode: 27dab...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klamydia kan gi svie..men er egentlig ganske skjelden man får symptomer på det. Er meget viktig at man får sjekket seg for det, det kan føre til sterilitet. Man kan faktisk gå på apoteket å be om klamydiaprøve å sende inn så får man svar etter ett par uker og resept på medisin. Om man vegrer seg for å gå til legen 

Anonymkode: a6957...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid uvi vises på stix. Jeg hadde ingen symptomer på klamydia. Det ble oppdaget da jeg holdt på å dø pga exu.  Som var forårsaket av tett eggleder. Som var forårsaket av egglederbetennelse. Som var forårsaket av klamydia. Som var forårsaket av ubeskyttet sex. Bruk kondom. Sjekk deg. 

Anonymkode: 2145c...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svie når jeg tisset. Med uvi har man den følelsen hvor det kjennes ut som man må tisse hele tiden. Med klamydia var det kun svie.

Anonymkode: d3297...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ingenting, oppdaget tilfeldig. Sjekk deg hos lege, kjenner noen som ble steril av uoppdaget klamydia.

Anonymkode: 4804a...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...