Gå til innhold

Når flørten ber om date tips


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her 

 

Ja vi har hatt sex, men sånn type «kjæreste sex» med kos, han har holdt rundt meg osv osv

men vi har ikke bare hatt sex men gjort masse andre ting også. 

 

Jeg skrev bare når han spurte: jøss så koselig, da får du kose deg på date :) jeg er nok ikke den rett til å spørre om tips, syns det svei litt»

fikk da svar: «jeg trodde du viste at med deg har det kun vært fysisk, høres helt grusomt å si men er slik det er»

svarte bare: «Neida er vel bare slik det er» 

møtte han i kveld, jeg måtte ordne noe hjemme hos han. Tok ikke lang tid og holdt meg helt nøytral. Så fikk jeg melding når jeg kom hjem at det var koselig å se meg, skrev bare at nå var det leggetid og ses neste år, han mente vi kom til å ses flere ganger.

kan ikke slett han fra sosiale medier osv pga jeg må Forholde meg til han relativt ofte 

 

Jeg er ikke bitter men lei meg og såret. 

Anonymkode: f9d46...1e0


Nei, nei, nei! 

Du drar jo ikke hjem til fyren - Du reiser han til helvete og så drar du å kjøper iskrem etterpå! 
Slett han fra alt og ignorer at han eksisterer. Det går helt fint, det, selv om dere møtes i andre settinger.

Anonymkode: e3e3d...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datingtips nr 1: vær ærlig om hensiktene dine. Det å holde den du dater for narr i lengre tid, vitner om en ussel personlighet, og vil føre til at folk generelt vil oppfatte deg som en drittsekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Datingtips nr 1: vær ærlig om hensiktene dine. Det å holde den du dater for narr i lengre tid, vitner om en ussel personlighet, og vil føre til at folk generelt vil oppfatte deg som en drittsekk. 

Yes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all hverden svarte du dette : «Neida er vel bare slik det er» 

Og hva måtte du ordne hjemme hos han? Vaske klærne hans?

Høres rart ut.

 

Anonymkode: b2cdc...100

Han måtte hjelpe meg med noe som har med studiene mine å gjøre.

 

svarte det fordi jeg viste ikke hva jeg skulle svare

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noe som skurrer her..

Hvorfor i alle dager skulle han skrev akkurat deg om datingtips?

Er han manipulerende? Det kan være et grep for å holde deg der han vil ha deg.. gi deg usikkerhet nok til å føye deg.

Eller kan det være at du den siste tiden har kommet for nær? At han med dette gjorde det klart hva han egentlig legger i det? 

Eller er han bare fjern?

Anonymkode: 89f95...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at å be deg om dating tips var hans feige måte å få deg litt på avstand og å tydeliggjøre at dere ikke er kjærester på. -Kanskje det har blitt litt for intenst for han?!

sett filmen "hes just not That in to you"? ;) 

 

Anonymkode: a5712...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han måtte hjelpe meg med noe som har med studiene mine å gjøre.

 

svarte det fordi jeg viste ikke hva jeg skulle svare

Anonymkode: f9d46...1e0

Har du hatt sex med veilederen din?

Anonymkode: b2cdc...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du hatt sex med veilederen din?

Anonymkode: b2cdc...100

Neo selvsagt ikke men han har hjulpet meg med en oppgave 

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare noe som skurrer her..

Hvorfor i alle dager skulle han skrev akkurat deg om datingtips?

Er han manipulerende? Det kan være et grep for å holde deg der han vil ha deg.. gi deg usikkerhet nok til å føye deg.

Eller kan det være at du den siste tiden har kommet for nær? At han med dette gjorde det klart hva han egentlig legger i det? 

Eller er han bare fjern?

Anonymkode: 89f95...3aa

Var hos han i går. Han prøvde seg. Jeg trakk meg unna. Gjorde det jeg skulle og dro. Nå får jeg masse meldinger fra han. Nå lurte han på når vi skulle ses igjen osv 

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tipper at å be deg om dating tips var hans feige måte å få deg litt på avstand og å tydeliggjøre at dere ikke er kjærester på. -Kanskje det har blitt litt for intenst for han?!

sett filmen "hes just not That in to you"? ;) 

 

Anonymkode: a5712...380

Vet ikke. Jeg har barn, ikke han. Mulig det er det men han har alltid vist om barna. 

Han som la seg etter meg, han som har bedt meg med ut, på mat, film osv Han kjøpte bursdagsgave til meg blant annet så føler ikke han har prøvd å få avstand men mer prøvd å få meg nærme. Holdt rundt meg, stryker meg på armen, hodet, kysset meg på panna osv mye omsorg og kjærlige ting med og uten sex involvert. Senest for 1,5 uke siden og nå dette

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han sier så klart og tydelig til deg at det med deg kun har vært en fysisk greie - dvs. sex - for ham, da skal du tro ham. Menn lyver ikke om slikt. Gaver og oppmerksomhet han har gitt deg tidligere kan bare være en greie for å holde på deg som sin faste sexpartner. Han har gjort det helt klart for deg - han vil bare ha sex med deg. Kutt ham ut.

Men ut fra det du skriver tror jeg nok at dette ikke er siste tråden fra deg om denne mannen.

Anonymkode: 80cab...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da svarer du bare: Hei! Har tenkt litt på det med datingtips, fikk akkurat et svar fra en jeg flørter med hvor han forteller ærlig om de varme følelsene han har fått for meg. Ikke sikkert det funker for deg, men kjenner det kribler inni meg ihvertfall! Skal treffe han nå i kveld faktisk, og jeg sa han gjerne kunne bli til frokost😉 Lykke til med datingen, og takk for vennskapet vi har hatt! Du dugde bra som «oppvarmingsband»! Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twintipp skrev:

Da svarer du bare: Hei! Har tenkt litt på det med datingtips, fikk akkurat et svar fra en jeg flørter med hvor han forteller ærlig om de varme følelsene han har fått for meg. Ikke sikkert det funker for deg, men kjenner det kribler inni meg ihvertfall! Skal treffe han nå i kveld faktisk, og jeg sa han gjerne kunne bli til frokost😉 Lykke til med datingen, og takk for vennskapet vi har hatt! Du dugde bra som «oppvarmingsband»! Klem klem

Her får du henne bare til å fremstå som patetisk...

Anonymkode: fa6c6...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest alt. 

Han er en ekte drittsekk. Ikke bare velger han en uvanlig ufin måte å fortelle deg at du ikke må tro det er alvor mellom dere på, han fortsetter jakten på deg etterpå. Varm, kald, varm, kald. Han elsker å kontrollere deg ved å gjøre deg usikker. Hvis du graver litt i dette er jeg sikker på at han også har andre han holder på sånn med. Ikke la deg smigre av at han vil ha deg innimellom, du er bare en lek for ham. Sorry, men du har møtt en ekte player. Det største problemet med det, er at ditt forhold til ham kommer til å hindre deg i å møte noen du vil få det fint med. D-U-M-P H-A-M N-Å. Det gjør ikke noe om du ham ham på face eller snap eller  whatever. Men bare slutt å la ham tukle med hjernen din. Tenk på ham som en kronisk sykdom du ikke ønsker deg. Som ms eller noe annet som bryter musklene ned. Bare for hodet. Og hjertet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var hos han i går. Han prøvde seg. Jeg trakk meg unna. Gjorde det jeg skulle og dro. Nå får jeg masse meldinger fra han. Nå lurte han på når vi skulle ses igjen osv 

Anonymkode: f9d46...1e0

Ja, det er jo klart. Han vil jo ha deg til sengs

Anonymkode: 84b3f...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her får du henne bare til å fremstå som patetisk...

Anonymkode: fa6c6...c70

Enig, det der er skikkelig kleint

Anonymkode: 84b3f...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...