Gå til innhold

Når flørten ber om date tips


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja du leste riktig. Holdt på med en fyr i ca halvt år. Fikk melding at han skulle på date i helgen og spurte meg om date tips. Kjente den svei og sa det til han. Fikk tilabke at med meg har det kun vært fysisk. Den svei enda mer. 

Og nei vi har ikke bare hatt sex men gjort mye sammen eks film, kino osv 

nå forsvant alt selvbilde og selvtillit. Føler meg lurt egentlig. 

Hvordan gå fram nå?

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dropp ham...

Anonymkode: 95bbc...0c2

Joda men hvordan komme over han? 

Vi har liksom en avtale til uka

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett nummer, slett all kontakt på sosiale medier, unngå steder hvor han er (hvis du er redd for at du ikke klarer å komme over ham) Og... vær sjeleglad for at du har sluttet unna en fyr med så amputerte sosiale evner..

Anonymkode: 89f95...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda men hvordan komme over han? 

Vi har liksom en avtale til uka

Anonymkode: f9d46...1e0

Det har dere ikke.. fårråsirreslik..

Anonymkode: 89f95...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi han noen "gode" tips: 
- At jenter liker at menn er direkte og gjerne vil høre under middagen hva hans fantasier er. 
- At deodorant og parfyme ødelegger den naturlige lukten. 
- At jenter nå er så selvstendige så det synes det er kult at levere regningen for middagen over til de. 

Vær glad du er kvitt han. 

Anonymkode: c98c6...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at han bare brukte deg for sex, og hvis du lar han, fortsetter han nok med det dersom det ikke funker med den nye jenta han skal date... Utover det, ville jeg hvis jeg var deg, slette alt som har med han å gjøre og forsøkt å bruke tiden min på andre ting som gir mening til livet :) Trasig å høre at det gikk slik...

Anonymkode: cae48...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er en uærlig drittsekk må du ikke la gå utover eget selvbilde.

Jeg synes du skal sende ham en melding, si at du ikke orker å forholde deg til slike uærlige og usikre menn som det han er, og at du derfor kutter all videre kontakt med ham og forventer at han respekterer det, ikke tar kontakt med deg på noen som helst måte. Og så ønsker du ham lykke til med datingen og livet videre.

Og etter du har sendt den meldingen sletter du ham fra mobilen din, fra sosiale medier osv. Svarer han på meldingen din eller tar kontakt igjen svarer du ham bare helt kort "jeg gjorde det klart at jeg ikke ønsker å ha mer med deg videre. Ikke kontakt meg igjen på noen som helst måte. Jeg regner med at du respekterer dette." Ikke forklar, ikke forsvar, ikke argumenter. Gjør kort prosess.

Tar han kontakt enda flere ganger (slike som han får ofte vekket jaktinstinktet om de blir dumpet, så han kan godt love deg alt mulig hvis daten i helgen går skeis... ikke tro på ham), da gjentar du det samme og tilføyer at hvis han ikke respekterer at du ikke ønsker mer kontakt med ham, så anser du det for trakassering og kommer til å ta saken videre. Og du samler på de meldingene hvor du skriver dette i tilfelle du skulle ha behov for å bruke dem som bevis.

Når du har sendt ham en meldig og fortalt at du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre, da synes jeg du skal danse litt for deg selv - du er heldig som har oppdaget nå, før det ble enda mer seriøst, hvordan han egentlig er. Han er uærlig, han sier og gjør det han tror han må for å få det han vil (lett tilgang til sex med damer han vet ikke ville hatt ham hvis han sa han bare ville ha sex), han er en egosit som ikke har empati. Slike er ikke noe man ønsker å dele livet med. Så ta deg en dans på stuegulvet, gråt ut og feire at du nå slipper å rote deg inn i større problemer med denne mannen. Og så gjør du ting fremover som er bra for deg, som gir deg glede. Han når deg ikke opp til ankelknoken en gang, lille puslingen av en "mann".

Anonymkode: 80cab...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust!

Det kan du gjøre, skriv en melding til han «du er en dust»

også blokker og sletter du han fra alt og priser deg lykkelig for at du er kvitt en dust. Det er ikke din feil at han er dust, så rist det av deg og se etter bedre menn. De finnes!

 

Anonymkode: ce379...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv tilbake:

«Så hyggelig at du skal på date, bare vær deg selv, så ordner nok alt seg. ...forresten, den avtalen vi har på tirsdag, den må jeg avlyse. Vi får heller prøve en annen dag. Og du, ikke kontakt meg, jeg kontakter deg.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har datet han et halvt år uten å ha sex????

Anonymkode: 55bac...b3b

Leseferdighetene skorter litt ser jeg...

Anonymkode: fa6c6...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Leseferdighetene skorter litt ser jeg...

Anonymkode: fa6c6...c70

Leste det samme jeg og

Anonymkode: 84b3f...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan det bare ha vært fysisk med deg, når dere ikke har hatt sex?

Anonymkode: 84b3f...bab

Les hi en gang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan det bare ha vært fysisk med deg, når dere ikke har hatt sex?

Anonymkode: 84b3f...bab

Glem denne :D

Anonymkode: 84b3f...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan det bare ha vært fysisk med deg, når dere ikke har hatt sex?

Anonymkode: 84b3f...bab

De har hatt sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Evablaum skrev:

Skriv tilbake:

«Så hyggelig at du skal på date, bare vær deg selv, så ordner nok alt seg. ...forresten, den avtalen vi har på tirsdag, den må jeg avlyse. Vi får heller prøve en annen dag. Og du, ikke kontakt meg, jeg kontakter deg.»

Tror nok jeg hadde droppet siste setning og heller avlyst alle forsøk fra hans side. 

Synest at både denne setningen, samt alle de andre forslagene om meldinger som bør sendes han lyser av bitterhet. Bitterhet gir da en indikasjon på at du faktisk bryr deg, noe jeg faktisk ikke synest han fortjener...

Men, første delen av forslaget til Eva... anbefaler jeg at du sender. 

Lykke til vider, det er mye fisk i havet 😊

Anonymkode: fa6c6...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke svar eller kontakt ham. Du har vært en han puler på og ikke noe mer. Du trodde det var mer. Sånn skjer. Men ikke kast bort mer tid på ham. 

Å stille litt krav til en mann og be om at forholdet feks skal "defineres" ganske tidlig er ikke så dumt. Da unngår man slike situasjoner. 🤔 Om du etter 2mnd vil vite om dere er kjærester eller ikke så spør du. Om han da blir "skremt" så er han vel uansett ikke noe å samle på....

 

Anonymkode: c7f73...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for at du fant ut hva slags dust han er før det ble seriøst!

Slett nr hans og slett han fra alle sosiale medier. Du trenger ikke forklare han noe som helst.

Anonymkode: 73115...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her 

 

Ja vi har hatt sex, men sånn type «kjæreste sex» med kos, han har holdt rundt meg osv osv

men vi har ikke bare hatt sex men gjort masse andre ting også. 

 

Jeg skrev bare når han spurte: jøss så koselig, da får du kose deg på date :) jeg er nok ikke den rett til å spørre om tips, syns det svei litt»

fikk da svar: «jeg trodde du viste at med deg har det kun vært fysisk, høres helt grusomt å si men er slik det er»

svarte bare: «Neida er vel bare slik det er» 

møtte han i kveld, jeg måtte ordne noe hjemme hos han. Tok ikke lang tid og holdt meg helt nøytral. Så fikk jeg melding når jeg kom hjem at det var koselig å se meg, skrev bare at nå var det leggetid og ses neste år, han mente vi kom til å ses flere ganger.

kan ikke slett han fra sosiale medier osv pga jeg må Forholde meg til han relativt ofte 

 

Jeg er ikke bitter men lei meg og såret. 

Anonymkode: f9d46...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all hverden svarte du dette : «Neida er vel bare slik det er» 

Og hva måtte du ordne hjemme hos han? Vaske klærne hans?

Høres rart ut.

 

Anonymkode: b2cdc...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...