Gå til innhold

Var i dag hos legen og ba om boostervaksine, men fikk ikke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke rart at menge voksne mangler boostervaksine. Jeg var hos legen i dag, hvor jeg spurte etter boostervaksine. Legen mente det ikke var vits. Jeg måtte "krangle" meg til en resept. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å hente vaksinen. Føler det blir flaut å komme på legekontoret å forlange at de setter den, når legen har den innstillingen. 

Anonymkode: d4ada...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke rart at menge voksne mangler boostervaksine. Jeg var hos legen i dag, hvor jeg spurte etter boostervaksine. Legen mente det ikke var vits. Jeg måtte "krangle" meg til en resept. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å hente vaksinen. Føler det blir flaut å komme på legekontoret å forlange at de setter den, når legen har den innstillingen. 

Anonymkode: d4ada...3f3

Tror du at deg er legen som setter den?

Anonymkode: d55f3...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror du at deg er legen som setter den?

Anonymkode: d55f3...89a

Det var nå legen som satte influensavaksinen på meg.

Anonymkode: d4ada...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du ta den! Så ba ar du tok initiativ til det! Ikke bry deg om legen. Du har gjort alt helt rett.  Kjenner jeg blir litt irritert på den legen her jeg sitter.

Anonymkode: c8372...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke rart at menge voksne mangler boostervaksine. Jeg var hos legen i dag, hvor jeg spurte etter boostervaksine. Legen mente det ikke var vits. Jeg måtte "krangle" meg til en resept. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å hente vaksinen. Føler det blir flaut å komme på legekontoret å forlange at de setter den, når legen har den innstillingen. 

Anonymkode: d4ada...3f3

Du fikk jo, selv om overskriften din sier at du ikke fikk

Anonymkode: f7094...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...