Gå til innhold

Smerter i hælen , barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min åtteåring har den siste tiden vært plaget med det. Kan også være litt hoven. 

Gogglet og fikk opp at det kan være tegn på alvorlig sykdom😬. 

Anonymkode: 20c4a...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ekstremt plaget med smerter i hælene da jeg var 8-12 år ca. Tråkket jeg litt hardt ned på hælen var det omtrent så jeg hylte høyt! Var veldig ømt og smertefullt. Det var voksesmerter, og kom og gikk i perioder, og til slutt forsvant det helt heldigvis. Jeg vår også plaget med voksesmerter i lårene. 

Kanskje det kan være det samme hos barnet ditt? Men sikkert lurt å få sjekket med en lege uansett :)

Anonymkode: ffdfb...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var ekstremt plaget med smerter i hælene da jeg var 8-12 år ca. Tråkket jeg litt hardt ned på hælen var det omtrent så jeg hylte høyt! Var veldig ømt og smertefullt. Det var voksesmerter, og kom og gikk i perioder, og til slutt forsvant det helt heldigvis. Jeg vår også plaget med voksesmerter i lårene. 

Kanskje det kan være det samme hos barnet ditt? Men sikkert lurt å få sjekket med en lege uansett :)

Anonymkode: ffdfb...0f9

Takk for svar. Storesøster som nå er 12 hadde det også kom jeg på. De trener en del begge to så jeg får håpe det er uskyldig. 

Anonymkode: 20c4a...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...