Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en venninne som heg liker og bryr meg om, men når det gjelder å møtes er det alltid meg som spør. Hun sier alltid ja til å møtes og har det veldig kjekt, men lurer på hvorfor hun aldri spør. Er det blitt vane eller tror dere det er annen grunn? Har ikke akkurat lyst å spørre for å lage en sak av det eller ville dere spurt? Noen som har det sånn eller har noen formeninger? 

Anonymkode: d1e1f...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sånn selv som sjelden eller aldri tar initiativ. Stort sett er det alltid venninnene mine som spør meg. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, og det er jo litt dumt. Men jeg liker jo å være med og blir kjempeglad når de spør. Så dersom du føler at venninna di vil være med og hun ikke sier nei, så kan det jo hende hun bare er sånn "treg" som meg hehe. Det går jo an å si fra at du synes det hadde vært hyggelig om hun tok initiativ innimellom også da, jeg hadde trengt at noen sa det :nigo:

Anonymkode: 8e9ac...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke brydd meg om det. Jeg har flere venninner hvor alltid (nesten) jeg tar initiativet. De er litt treg av seg og tenker ofte at jeg er opptatt siden jeg har barn og ikke de. 

Anonymkode: 68933...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Kanskje jeg bare skal ignorere det, men hadde av og til vært kjekt å blitt spurt for å få bekreftet interesse. 😊

Anonymkode: d1e1f...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike "venner" er veldig overfladiske og uhøflige. De kan ikke vente at andre alltid skal komme til dem. Vennskap går begge veier. Gjør de ikke det er det like greit å heller konsentrere seg om de som virkelig ønsker å være venner med deg, hi, de vil gjerne være der for deg om noe skjer også.

Jeg ville sagt fra, og om det ikke hjalp hadde jeg sluttet å ta initiativ.

Anonymkode: 707a8...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes slike "venner" er veldig overfladiske og uhøflige. De kan ikke vente at andre alltid skal komme til dem. Vennskap går begge veier. Gjør de ikke det er det like greit å heller konsentrere seg om de som virkelig ønsker å være venner med deg, hi, de vil gjerne være der for deg om noe skjer også.

Jeg ville sagt fra, og om det ikke hjalp hadde jeg sluttet å ta initiativ.

Anonymkode: 707a8...8f3

Jeg er enig med deg. Orker ikke slappfiser uten initiativ. Da bruker jeg energien og tiden der det er gjensidig.

Anonymkode: 68435...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...