GÃ¥ til innhold

Utroskap og tillitt -dilemma 🙄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal fatte meg i korthet. Men ønsker å høre om jeg er helt på bærtur eller ikke her?

Jeg og samboer har vært sammen i snart 2 år.

Han var mye utro de første 8-9 mnd av forholdet. Med ekser og andre kvinner. Både sex og mye skriving/snapping, nakenbilder osv. Kort fortalt skikkelig utroskap.

Og det var JEG som fant ut dette hver eneste gang. Ved å snakke med de rette folka og snike på mobilen hans.

Han innrømmer ting så lenge jeg har bevis eller har sett det med egne øyne.

Vel...jeg ble alikevel værende sammen med denne fyren. Og han lovet gull og grønne skoger og at dette kapittelet i livet hans med utroskap osv var over.

Og han har angivelig ikke vært utro på 1 års tid nå. Men jeg har heller ikke sneket på tlf. Det er litt pga han stadig forsikrer meg om at jeg kan ta det med ro. Sender meg snapper når han er ute på ting uten meg, for å bevise hvor han er osv. Dette har han gjort mer eller mindre uoppfordret . Og vi har et fint forhold ellers med mine/dine barn. Så i det daglige har vi det jo flott sammen. Men mistilliten min gnager meg jo i filler.

SÅ etter en god prat med ei venninne i dag så kom jeg opp på ideén om å spørre om å få sjekke mobilen hans. (Som han alltid har i lomma.) Litt sånn ut av det blå etter at barna hadde lagt seg.For å få enten bekreftet eller avkreftet at jeg kan stole på han.

MEN...Han nekter å vise meg mobilen sin...

Og jeg har nå i kveld forholdt meg rolig og saklig og prøvd å overbevise han om at det virkelig hadde hjulpet meg å stole på han om han gladelig hadde vist meg mobilen sin. (Snap, meldinger, messenger, bilder osv)

For jeg føler at om han hadde tatt den utfordringen på strak arm nå i kveld så hadde jeg virkelig blitt tryggere og kunne begynt å stole på han for første gang. 

Han sier at det er unødvendig og går fullstendig i forsvar. Og kommer på masse argumenter for hvorfor han ikke burde vise meg mobilen. For han mener at tilliten skal komme "naturlig" eller av seg selv. 

Nå i skrivende stund har han "stukket av". Tok bilen og reiste. Enda jeg tok dette veldig forsiktig opp og forklarte godt hvilket vendepunkt dette kunne hatt for oss som par og tilitten min til han hadde økt betraktelig om jeg hadde fått lov til å sjekke telefonen. Det var til ingen nytte og han virker sint, fornærmet og sier at det var unødvendig av meg.

Så nå sitter jeg her alene midt i natten og lurer på hva som skjer. Og om jeg virkelig har vært urimelig? 

Jeg mente det jo i grunn bare i god tro om at dette kunne styrke forholdet. 

(Jeg har aldri vært utro eller gjort noe mot han) 

Det fikk et litt annet utfall enn jeg hadde håpet på 🙈

 

Anonymkode: 78c97...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger du egentlig noen flere beviser?

Han har gjentatte ganger vært utro, med flere kvinner og ekser i flertall. Alt i den tiden han burde vært mest forelsket i deg. Når du nå i kveld forklarer at det at du får sjekke telefonen hans vil gjøre veldig mye for tilliten i forholdet, da nekter han. Ikke bare nekter han, men han stikker også av. Midt på natten. Trenger du mer tydelig tale fra hans side?

Ikke bli forundret om han kommer hjem igjen, sier at han har tenkt, at du har rett, og at du selvfølgelig skal få se mobilen hans... men da har han nok benyttet sjansen på å slette alt han ikke vil du skal se.

Tillit kommer ikke naturlig, det er han som er nødt å gjøre seg fortjent til den etter at han mange ganger har brutt din tillit.

Den mannen kommer bare til å fortsette å være utro og fortsette å gjøre deg ulykkelig, HI.

Ikke kast bort flere år av livet ditt på en mann som ikke bryr seg mer.

Anonymkode: a29ea...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg svare deg tro fornuftige kvinne 😄 Det var akuratt et sånnt svar jeg nærmest forventet og få. Og jeg takker deg. Jeg VET jo dette selv....men det er den dumme kjærligheten da vet du. Den gjør blind. Og sår tvil. 

Jeg vet hva jeg må gjøre nå. Jeg håper også at jeg gjennomfører det.

Det er som du skriver, det sier seg jo selv dette her. Tenk at jeg måtte logge meg inn på et forum for å få det bekreftet ovenfor meg selv!😩

Én ting var/er jeg sikker på da, og det er at kommer han med mobilen sin etterpå og har "tenkt seg om" så skal han få stikke den langt oppi rævva...si. 

HI

 

Anonymkode: 78c97...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What she said👆

Kan også tilføye at der er en mulighet for at han kommer tilbake og fortsatt ‘skal nekte deg’, for så å si oooooookeeeeeeei da, dette synes jeg var svært unødvendig av deg men hvis du avsolutt må se så værsegod, å gir deg mobilen.. Da er det bare for at han har skjønt selv at det virker mistenksomt hvis han gir deg telefonen i øyeblikket han kommer inn. 

Han har ikke vært ærlig, han har fortsatt med utroskapen Uansett hva han sier nå Hi. Du vet det innerst inne du og som alle oss andre, så ikke la han prøve å få deg til å tro noe annet. For det er manipulasjon lang vei. 

Mtp at han ikke fikk skikkelige konsekvenser sist(du ble), så tar han deg ikke på alvor. Eneste valget du har er å gå. 

Kjære vene.. Kast for Guds skyld ikke bort mer tid på denne lille dritten. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og vi har et fint forhold ellers med mine/dine barn. Så i det daglige har vi det jo flott sammen."

Jeg vil jo tenke at det er begrenset hvor fint dere har det sammen i det daglige. De forste par arene med mine og dine barn er jo for de fleste temmelig krevende, og nar han i tillegg brukte de 8 forste mnd pa eksen og andre damer. 


Finn deg en kjekk mann, en grei mann, en skikkelig mann, som setter deg pa en pidestall. Tenker du har kommet inn i en "jeg fortjener ikke bedre" greie, du ma komme deg ut av. 

Anonymkode: e5c94...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal jeg svare deg tro fornuftige kvinne 😄 Det var akuratt et sånnt svar jeg nærmest forventet og få. Og jeg takker deg. Jeg VET jo dette selv....men det er den dumme kjærligheten da vet du. Den gjør blind. Og sår tvil. 

Jeg vet hva jeg må gjøre nå. Jeg håper også at jeg gjennomfører det.

Det er som du skriver, det sier seg jo selv dette her. Tenk at jeg måtte logge meg inn på et forum for å få det bekreftet ovenfor meg selv!😩

Én ting var/er jeg sikker på da, og det er at kommer han med mobilen sin etterpå og har "tenkt seg om" så skal han få stikke den langt oppi rævva...si. 

HI

 

Anonymkode: 78c97...b27

Du sier "...men det er den dumme kjærligheten, da, vet du."

Kanskje det blir lettere hvis du definerer hva kjærlighet er for deg, og kanskje viktigere, hva du forventer deg i et forhold med gjensidig kjærlighet?

Det han holder på med er i hvert fall ikke kjærlighet. For hvis han elsket deg hadde han ikke bevisst såret deg gang på gang på gang på gang i begynnelsen av forholdet. Men siden du "godtok" det gang på gang, da tror han at han har så godt tak på deg at han kan fortsette slik han vil fremover også. For du viste ham at du godtar utroskap da du ble med ham. En ting er å være utro én gang. Det kan man kanskje jobbe seg gjennom hvis begge er innstilt på det og villige til å gjøre det som skal til for å bygge opp igjen tilliten. Men når han er utro gang på gang på gang... da viser han deg hver eneste gang at han ikke bryr seg om at du blir såret, at han ikke respekterer deg, at han ikke elsker deg. Kjærlighet har ingenting med det han holder på med!

Da står du igjen med én ting - du kan selv velge hvordan du ønsker å leve livet ditt. Ønsker du å leve med en mann som ikke elsker deg, som ikke respekterer deg, som tror du er så lett kontrollerbar at han kan gjøre hva han vil uten at du går fra ham, en mann som ikke bryr seg om at han sårer deg på nytt og på nytt og på nytt, en du aldri kan stole på noen gang mer? Er det en slik mann du ønsker å dele livet ditt med? Er det en slik mann som fortjener din kjærlighet?

Jeg vil tro du er en person som mener at hvis man elsker en annen så tilgir man og man gir ikke opp så lett, og man skal alltid lete etter det gode i den andre osv.? Det er flotte egenskaper. Men når du lar disse egenskapene gjøre at du tillater at han tråkker på deg, svikter deg, sårer deg gang på gang... da blir du din egen verste fiende, for da tillater du å bli behandlet som en dritt. Han bryr seg ikke. Når skal du begynne å bry deg om deg selv?

Du har nok elsket ham, men han elsker ikke deg, for hadde han gjort det hadde han også vært redd for å miste deg etter første gang han var utro. Denne mannen viser veldig tydelig at han ikke elsker deg. Og uansett hvor mye du har elsket ham så er det ikke nok at bare den ene i et forhold elsker. Da blir du bare uendelig ensom og ulykkelig i det forholdet.

Når skal du begynne å bry deg om deg selv? Når skal du begynne å respektere deg selv så mye at du ikke lar deg tråkke på? Når skal du innse at du fortjener å bli elsket av en mann som vil deg vel og som også elsker deg tilbake? For du fortjener det, vet du!

Begynn å pakke tingene hans i natt. Og i morgen tar du fatt på ditt nye liv. Kom deg bort fra ham før han greier å manipulere deg til å bli enda en gang - for du vet at han ikke kommer til å endre seg.

Bry deg nok om deg selv til å unne deg selv sjansen til å bli lykkelig - men da må du gi slipp på han som ikke elsker deg.

<3

Anonymkode: a29ea...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Noen mennesker ser virkelig ikke skriften på veggen? Kvitt deg med tosken, han er jo en vandrende kjønnssykdom.

Og helt ærlig - hvem er så stokk dum at de tror tillit kan "komme naturlig" etter en slik oppstart i forholdet? Jeg er totalt u-sjalu av meg, mannen min deler hotellrom med sin kollega når de er på jobbreise til og med, uten at jeg noen gang har mistenkt ham for noe - men en slik mann som din hadde jeg ikke stolt på lenger enn jeg kunne hive ham! 

Anonymkode: 5f10f...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du giddier. Du trenger ikke sjekke mobilen. Jeg kan gi deg svaret nå. Han er utro. Det vet du selv også. Finn en du kan stole på, det fortjener du! Livet er for kort til å kaste det bort på idioter. Du mister verdifull tid du kan bruke på å treffe en bra mann. 

Anonymkode: c268d...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk OM han ikke har vært utro da og at han faktisk snakker sant. Og ikke vil vise telefonen pga han føler det urettferdig siden han har vært flink i et års tid. Han har gitt utrykk for at han er stolt over seg selv pga det. For han har vært utro mot alle han har vært sammen med tidligere. 

Så han påstår at det er en ny god følelse å slippe å skjule ting for meg. Om det virkelig er sant så er det jo vondt for han å bli mistrodd.

sku skrive mer men nå kom han hjem hører jeg. 

 

hi

Anonymkode: 78c97...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men tenk OM han ikke har vært utro da og at han faktisk snakker sant. Og ikke vil vise telefonen pga han føler det urettferdig siden han har vært flink i et års tid. Han har gitt utrykk for at han er stolt over seg selv pga det. For han har vært utro mot alle han har vært sammen med tidligere. 

Så han påstår at det er en ny god følelse å slippe å skjule ting for meg. Om det virkelig er sant så er det jo vondt for han å bli mistrodd.

sku skrive mer men nå kom han hjem hører jeg. 

 

hi

Anonymkode: 78c97...b27

Han mistet all rett til å føle seg mistrodd da han var utro MANGE GANGER i løpet av den første tiden deres sammen. 

Anonymkode: d9cab...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange red flags.... Hvordan kunne du tilgi all denne utroskapen i utgangspunktet? 

Anonymkode: 5214e...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Skal fatte meg i korthet. Men ønsker å høre om jeg er helt på bærtur eller ikke her?

Jeg og samboer har vært sammen i snart 2 år.

Han var mye utro de første 8-9 mnd av forholdet. Med ekser og andre kvinner. Både sex og mye skriving/snapping, nakenbilder osv. Kort fortalt skikkelig utroskap.

Og det var JEG som fant ut dette hver eneste gang. Ved å snakke med de rette folka og snike på mobilen hans.

Han innrømmer ting så lenge jeg har bevis eller har sett det med egne øyne.

Vel...jeg ble alikevel værende sammen med denne fyren. Og han lovet gull og grønne skoger og at dette kapittelet i livet hans med utroskap osv var over.

Og han har angivelig ikke vært utro på 1 års tid nå. Men jeg har heller ikke sneket på tlf. Det er litt pga han stadig forsikrer meg om at jeg kan ta det med ro. Sender meg snapper når han er ute på ting uten meg, for å bevise hvor han er osv. Dette har han gjort mer eller mindre uoppfordret . Og vi har et fint forhold ellers med mine/dine barn. Så i det daglige har vi det jo flott sammen. Men mistilliten min gnager meg jo i filler.

SÅ etter en god prat med ei venninne i dag så kom jeg opp på ideén om å spørre om å få sjekke mobilen hans. (Som han alltid har i lomma.) Litt sånn ut av det blå etter at barna hadde lagt seg.For å få enten bekreftet eller avkreftet at jeg kan stole på han.

MEN...Han nekter å vise meg mobilen sin...

Og jeg har nå i kveld forholdt meg rolig og saklig og prøvd å overbevise han om at det virkelig hadde hjulpet meg å stole på han om han gladelig hadde vist meg mobilen sin. (Snap, meldinger, messenger, bilder osv)

For jeg føler at om han hadde tatt den utfordringen på strak arm nå i kveld så hadde jeg virkelig blitt tryggere og kunne begynt å stole på han for første gang. 

Han sier at det er unødvendig og går fullstendig i forsvar. Og kommer på masse argumenter for hvorfor han ikke burde vise meg mobilen. For han mener at tilliten skal komme "naturlig" eller av seg selv. 

Nå i skrivende stund har han "stukket av". Tok bilen og reiste. Enda jeg tok dette veldig forsiktig opp og forklarte godt hvilket vendepunkt dette kunne hatt for oss som par og tilitten min til han hadde økt betraktelig om jeg hadde fått lov til å sjekke telefonen. Det var til ingen nytte og han virker sint, fornærmet og sier at det var unødvendig av meg.

Så nå sitter jeg her alene midt i natten og lurer på hva som skjer. Og om jeg virkelig har vært urimelig? 

Jeg mente det jo i grunn bare i god tro om at dette kunne styrke forholdet. 

(Jeg har aldri vært utro eller gjort noe mot han) 

Det fikk et litt annet utfall enn jeg hadde håpet på 🙈

 

Anonymkode: 78c97...b27

Sorry, men du vet vel svaret her innerst inne? Såklart har han noe så skjule. Og at noen velger å bli med en slik mann forundrer meg stadig. Hvorfor skulle han plutselig slutte? Eneste forskjellen var at du sluttet spørre og sjekke, så han ble ikke fersket. Når han reagerer slik er jo det veldig klart bevis. LØP! Du er verdt mer enn dette altså. Fyren er ubrukelig.

Anonymkode: 51de7...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men tenk OM han ikke har vært utro da og at han faktisk snakker sant. Og ikke vil vise telefonen pga han føler det urettferdig siden han har vært flink i et års tid. Han har gitt utrykk for at han er stolt over seg selv pga det. For han har vært utro mot alle han har vært sammen med tidligere. 

Så han påstår at det er en ny god følelse å slippe å skjule ting for meg. Om det virkelig er sant så er det jo vondt for han å bli mistrodd.

sku skrive mer men nå kom han hjem hører jeg. 

 

hi

Anonymkode: 78c97...b27

Han har vært «flink» i et års tid fordi du ikke har sjekket mobilen hans. Hadde du sjekket den, så hadde du sett hvor flink han har vært til å være utro. 

Endret av Evablaum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men tenk OM han ikke har vært utro da og at han faktisk snakker sant. Og ikke vil vise telefonen pga han føler det urettferdig siden han har vært flink i et års tid. Han har gitt utrykk for at han er stolt over seg selv pga det. For han har vært utro mot alle han har vært sammen med tidligere. 

Så han påstår at det er en ny god følelse å slippe å skjule ting for meg. Om det virkelig er sant så er det jo vondt for han å bli mistrodd.

sku skrive mer men nå kom han hjem hører jeg. 

 

hi

Anonymkode: 78c97...b27

Herregud, du har alt snudd???? Han vet jo dette, at uansett hva han gjør og sier, så kommer du til å sitte å logre der når han kommer hjem. Hadde han ikke hatt noe å skjule så kunne du vel få sett på mobilen? Han kunne jo blitt litt furt pga det, men han hadde jo ikke hatt noe å tape...

Anonymkode: 51de7...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste par som ikke er utro, der svik, hemmelighold og løgn råder, er det faktisk helt normalt å dele passord etc på telefon. 

Jeg har mitt fingeravtrykk på mannen sin telefon og motsatt. For enkelhetsskyld. SMS som tikker inn hos den ene eller andre, og en ikke selv kan svare. Bruke den andre sin telefon når en har ladet ut, ikke finner telefonen. 

Jeg gidder aldri å «snike» på hans telefon, han har heller aldri vært utro. Det er helt urealistisk. 

Han jobber 8-4, og må data seg fri fra jobben for å være utro i arbeidstida? Helt urealistisk. 

Vi ringer hverandre når vi forlater jobben, om en trenger stoppe på butikken, eller er litt sein for å nå kjøring på fotballen. 

Han har for ikke så lenge siden vært en langhelg borte uten meg, med sin familie. Han kan jo rent teknisk hatt sjansen til å ha kjøpt seg en hore, eller pult en gammel flamme i hjembygda, but think not. 

Jeg har i sllefall ikke giddet å snuse gjennom telefonen hans, Facebook og snap. Jeg kan om jeg vil, men gjør det da ikke. Det har ikke falt meg inn. 

Anonymkode: e5c94...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han har vært borte hele natten? Jeg er heller ikke sjalu av meg, men han der hadde jeg aldri klart å stole på. 

Anonymkode: 80646...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For de fleste par som ikke er utro, der svik, hemmelighold og løgn råder, er det faktisk helt normalt å dele passord etc på telefon. 

Jeg har mitt fingeravtrykk på mannen sin telefon og motsatt. For enkelhetsskyld. SMS som tikker inn hos den ene eller andre, og en ikke selv kan svare. Bruke den andre sin telefon når en har ladet ut, ikke finner telefonen. 

Jeg gidder aldri å «snike» på hans telefon, han har heller aldri vært utro. Det er helt urealistisk. 

Han jobber 8-4, og må data seg fri fra jobben for å være utro i arbeidstida? Helt urealistisk. 

Vi ringer hverandre når vi forlater jobben, om en trenger stoppe på butikken, eller er litt sein for å nå kjøring på fotballen. 

Han har for ikke så lenge siden vært en langhelg borte uten meg, med sin familie. Han kan jo rent teknisk hatt sjansen til å ha kjøpt seg en hore, eller pult en gammel flamme i hjembygda, but think not. 

Jeg har i sllefall ikke giddet å snuse gjennom telefonen hans, Facebook og snap. Jeg kan om jeg vil, men gjør det da ikke. Det har ikke falt meg inn. 

Anonymkode: e5c94...282

Nei, det er ikke normalt det heller. Mobilen er personlig. Tekstmeldinger er personlig. Men om han vil låne min eller omvendt går det fint. Men vi har ikke hverandres passord nødvendigvis og har ikke behov for det heller. Jeg vet at om jeg vil så kan jeg låne hans telefon, og da få tilgang på alt så han har jo tydeligvis ikke noe å skjule på den.

Nå virker jo du hakket over gjennonsnitt naiv også da, for vil folk være utro finner de anledning til det. Han kan pule noen på jobb, eller late som han er på jobb når han er fri osv. Men det er jo der tillit kommer inn.

Anonymkode: 51de7...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at han sier tilliten må komme automatisk av seg selv, etter å ha vært notorisk utro med flere over lang tid, viser at mannen er notorisk utro drittsekk som alltid kommer til å pule rundt. Hvorfor er du sammen med ham?

Anonymkode: a6566...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han ikke hatt noe å skjule hadde du fått se telefonen med en gang. Selvfølgelig er han utro.

Anonymkode: 267f8...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke noe dilemma. Mannen vil ha fasaden og behaget, en kjerringa hjemme som holder orden, lager mat og stiller opp i senga, men også leve ungkarslivet, friheten, pule rundt osv 

I deg har han funnet nikkedokka han trenger på hjemmebane, spenningen og ungkarslivet finner han ande steder uten å fortelle deg om det. 

Spørsmålet er om du synes det er greit 

Anonymkode: 7d019...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, vet du hva det første som falt meg inn da jeg leste innlegget ditt? "Parterapi" på nrk.no, med han som sitter ved siden av kona og forteller om hvor vanskelig han synes det er ikke å være utro... HAN tenkte jeg på da du skrev om kjæresten din, det kan du jo tenke litt over.

Og du - selv om han ikke har vært utro akkurat denne gangen, hvorfor er du sammen med en mann som systematisk tråkket på deg i åtte måneder? Hvorfor? Hvordan kan det være det du forbinder med kjærlighet, siden du skriver: Det var denne kjærligheten, da... Når ble notorisk utroskap og det å gi faen i partnerens følelser til kjærlighet?

Anonymkode: d17b7...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men tenk OM han ikke har vært utro da og at han faktisk snakker sant. Og ikke vil vise telefonen pga han føler det urettferdig siden han har vært flink i et års tid. Han har gitt utrykk for at han er stolt over seg selv pga det. For han har vært utro mot alle han har vært sammen med tidligere. 

Så han påstår at det er en ny god følelse å slippe å skjule ting for meg. Om det virkelig er sant så er det jo vondt for han å bli mistrodd.

sku skrive mer men nå kom han hjem hører jeg. 

 

hi

Anonymkode: 78c97...b27

Shit, du kan virkelig ikke tro dette selv, det du skriver her. For en som er uskyldig, ville det faktisk være en GLEDE å vise frem mobilen for å gi deg mer tillit. Alle som har tabbet seg ut og vil gjøre det godt igjen, vil være glad for enhver mulighet for å vise at man er til å stole på... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene... dette er ikke kjærlighet. Hvorfor tror du ikke at du har fortjent bedre? Hvorfor har DU tillat ham å være utro mot deg igjen og igjen? Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Du kunne like greit bare sagt til ham "jeg er så verdiløs som du tror og du kan gjøre som du vil mot meg. Jeg fortjener ikke bedre og er tross alt heldig som får de smulene du kaster til meg".

Å være sammen med sånne folk er gift for selvbildet. If it walks like a duck...

Hadde dette vært meg hadde jeg dumpet ham. 

Og du: når han kommer med den regla lm at han er stolt over å ikke være utro nå, at han blir lei seg for at du misstror ham: han setter seg selv i en offerrolle. Det er synd på HAM! Bullshitt. Ditt behov for å sjekke kan han om selv...

Anonymkode: e9c69...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal jeg svare deg tro fornuftige kvinne 😄 Det var akuratt et sånnt svar jeg nærmest forventet og få. Og jeg takker deg. Jeg VET jo dette selv....men det er den dumme kjærligheten da vet du. Den gjør blind. Og sår tvil. 

Jeg vet hva jeg må gjøre nå. Jeg håper også at jeg gjennomfører det.

Det er som du skriver, det sier seg jo selv dette her. Tenk at jeg måtte logge meg inn på et forum for å få det bekreftet ovenfor meg selv!😩

Én ting var/er jeg sikker på da, og det er at kommer han med mobilen sin etterpå og har "tenkt seg om" så skal han få stikke den langt oppi rævva...si. 

HI

 

Anonymkode: 78c97...b27

Vil bare fortelle deg at det er ikke noe kjærlighet i dette forholdet ditt så våkn opp og åpne opp øynene fordi du er ikke blind. Naiv og godtroende Ja, blind nei. 

Jeg har vært i lignende sko og angret aldri på at jeg dro. Nå har jeg vært sammen med mannen i snsrt 10 år og har aldri hatt disse problemene med han. Ikke kast bort livet ditt på han vær så snill. 

Anonymkode: ae0b6...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...