GÃ¥ til innhold

Utroskap og tillitt -dilemma 🙄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"Vært flink ett år", hører du selv hvor dumt dette høres ut? Er menn flinke når de er trofaste? Nei.. Det er en forbanna selvfølge at menn er trofast. Er de ikke så hiv de på ræva ut!

Anonymkode: c268d...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg synes oppriktig talt synd på deg.. Skal ikke si noe av alt det de andre over her har sagt, men jeg er enig, det er ingen tvil her om hva du bør gjøre.

Invester heller den dyrbare tiden din på å bygge deg selv opp enn å banke deg selv ned <3 Kan ikke være enkelt for ungene dine heller dette...

*klem* 

 

Anonymkode: c7775...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men han lurer deg trill og rundt. Og du sitter som en hund og logrer hvis han gidder å slenge til deg et bein.

Og han vrir på virkeligheten og klarer på et eller annet vis å fremstille deg som den urimelige her. Han er utro igjen og igjen, og du tier og tåler. Han stikker av når du ber om å få se mobilen hans, men hevder at han er så stolt av seg selv fordi han er så flink til å ikke være utro. Og du tror på ham og får dårlig samvittighet.

Det skulle ikke forundre meg om du tok imot ham med åpne armer og ba pent om unnskyldning da han kom hjem heller. 

Du burde sparke ut den utro drittsekken og finne deg en snill mann som elsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å si... be idioten komme seg vekk. Han blir aldri bedre. Det kan jeg love deg med 100%sikkerhet. Denne har ikke bare en ekstra dame..har garantert flere. 

Anonymkode: 562c9...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne avgjørelsen er det du selv og ingen andre som må ta. Men du ser svarene her, og jeg støtter de 100%. Jeg er sikker på at du er en flott jente som fortjener så mye bedre. Hvorfor kaste bort livet på en som er utro og fører deg bak lyset gang etter gang? Det er sikkert ikke så lett å se det nå når du er i dette forholdet, men tro meg, når du får det på avstand så angrer du for at du ikke gikk tidligere.

Hvis din samboer hadde hatt alt på det tørre så hadde han vist deg telefonen uoppforet, han hadde ikke gått rundt med den klistret til kroppen. 

Han er utro fortsatt, du trenger ikke ytterlig bekreftelse.

Avslutt, kjære deg, kom deg videre i livet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, er du virkelig ikke verdt mer enn dette? Fortjener du ikke bedre? Hadde han hatt rent mel i posen ville han ha vist deg mobilen sin med en gang. Og er han virkelig "flink" som ikke har vært utro på et år? Få deg en ryggmarg og kom deg ut av dette forholdet før du ødelegger deg selv helt.

Anonymkode: 167ea...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han har et navn som starter på Ha. Nesten identisk med en jeg var sammen med. Idiot. Kom deg vekk og vær glad for det. Få en mann til å hjelpe deg som han ikke kjenner for han kommer garantert til å lage et helvete hvis du drar.

Anonymkode: 562c9...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her er jeg igjen. Har ikke noe nytt og spennende å komme med dessverre. For har ikke snakket med han eller tekstet eller noe.

Han kom hjem i natt en gang og la seg ved siden av meg i sengen. Uten å si og gjøre noe selvsagt.

Han sover enda.

Jeg setter så utrolig stor pris på alle svarene deres, hver og en! Det må dere vite. De svarene skal jeg lese igjen og igjen når jeg sitter der alene og tviler på om jeg har gjort rett.

For jeg må jo vekk fra han.

Og nå er det store spørsmålet hvem som skal flytte. Sist var det jeg som flyttet fra han, og jeg måtte flytte ut ALT på 1 dag. Helt alene holdt jeg på og flyttet til langt på natt. Han nektet meg å slutte før alt fra oss var ute. Han sto å kommanderte hver gang jeg var innom. Aldri i mitt liv følt meg så liten og verdiløs. Og jeg er kronisk syk og sliter med ledd og muskler og ble da dårlig i flere dager etterpå.😥

Så må si jeg gruer meg noe sinnsykt til å ta opp "ja hvem skal flytte" spørsmålet. For da vet jeg han blir sint og ting må skje med en gang. 

Også har jeg jo heller ingen plass å flytte... og finner ikke noe på finn.no som kunne passet.

Han har i allefall ikke gjort noe forsøk på si unnskyld eller forklart oppførselen sin. Så han syns vel fremdeles det er jeg som er den store stygge ulven her. Og da er det vel jeg som må ut.

HI

Anonymkode: 78c97...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Her er jeg igjen. Har ikke noe nytt og spennende å komme med dessverre. For har ikke snakket med han eller tekstet eller noe.

Han kom hjem i natt en gang og la seg ved siden av meg i sengen. Uten å si og gjøre noe selvsagt.

Han sover enda.

Jeg setter så utrolig stor pris på alle svarene deres, hver og en! Det må dere vite. De svarene skal jeg lese igjen og igjen når jeg sitter der alene og tviler på om jeg har gjort rett.

For jeg må jo vekk fra han.

Og nå er det store spørsmålet hvem som skal flytte. Sist var det jeg som flyttet fra han, og jeg måtte flytte ut ALT på 1 dag. Helt alene holdt jeg på og flyttet til langt på natt. Han nektet meg å slutte før alt fra oss var ute. Han sto å kommanderte hver gang jeg var innom. Aldri i mitt liv følt meg så liten og verdiløs. Og jeg er kronisk syk og sliter med ledd og muskler og ble da dårlig i flere dager etterpå.😥

Så må si jeg gruer meg noe sinnsykt til å ta opp "ja hvem skal flytte" spørsmålet. For da vet jeg han blir sint og ting må skje med en gang. 

Også har jeg jo heller ingen plass å flytte... og finner ikke noe på finn.no som kunne passet.

Han har i allefall ikke gjort noe forsøk på si unnskyld eller forklart oppførselen sin. Så han syns vel fremdeles det er jeg som er den store stygge ulven her. Og da er det vel jeg som må ut.

HI

Anonymkode: 78c97...b27

Bare det som skjedde da du flyttet ut sist er jo ille nok til at du bør komme unna denne mannen. 

Så stram deg opp og vær lur. Du sier ikke noe om flytting før du har en plass å flytte til. Og ber om hjelp til flytten. 

Denne mannen må du komme deg vekk fra. 

Anonymkode: e054b...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

HI her. 

Tenkte å komme med en liten oppdatering. Egentlig er det ikke noe å komme med. For ting har stått på stedet hvil. Han kom hjem på søndag for en uke siden. Etter å ha sovet borte på fest. Han oppfører seg som vanlig som om ingen ting har skjedd.

Og jeg prøvde å snakke med han en kveld vi hadde lagt oss. Han sier bare: "snakk du" i mens han gjemmer halve ansiktet under dyna.

Så har uken gått fort som bare det. Masse barn og hverdagen går sin gang. Fikk såvidt snakket litt over sms en dag. Han legger på en måte ansvaret over på meg og sier at jeg får finne ut hva jeg vil...

Jeg uttrykte at han kan bare føle seg fri til å gjøre som han vil, jeg bryr meg ikke. Så får han tolke det som han vil. Han reagerte med å spørre om JEG har rent mel i posen 🙄

Så jeg får la det skure og gå til over jul. Stemningen med oss og barna er på topp. Så får jeg holde ut til jul så vi får behold husfreden for barnas skyld.

Men det tar på kreftene å holde ut dette her.

Ville bare innom å oppdatere i tilfelle noen lurte 😅

HI

Anonymkode: 78c97...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er sterk nok til å bryte, dette fortjener ikke du eller barna... Ikke la ha rakke mer ned på deg og få deg til å føle deg mindre verdt. Han er ikke verdt det..

Dersom dette er deres felles hus så hadde jeg bedt han flytte. Så kan han pakke, mens du kommanderer. Du vil føle deg så mye sterkere senere når alt kommer til alt, bare gi det tid, og les over tråden her flere ganger når du tviler.

Men enig, ikke gjør noe for etter jul, for barna sin skyld.. <3 

Anonymkode: c7775...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for all støtte damer. Lover dere at jeg har lest tråden 100 ganger allerede! 

Det er ikke noe problem for meg å vente til etter jul kjenner jeg. For nå er jeg i "superhyggelig gi faen-modus". Føler meg sterkere alerede nå etter at valget er tatt, selv om det enda bare er i mitt hode. Og jeg har ikke hatt noen å snakke med om det. Men det burde jeg gjøre snart kjenner jeg.

Vi leier dessverre, så hvem som får bli er uvisst. :/ 

HI

Anonymkode: 78c97...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også du mener alvor med å bryte etter jul, for det er helt tydelig at han ikke lenger har en millimeter respekt eller omtanke igjen for deg.

Om jeg var deg ville jeg begynt å forberede meg nå. Undersøk hvilke rettigheter du har. Ring før jul til familievernkontoret og bestill meklingstime slik at du slipper å vente lenge på det etter jul, men du trenger ikke fortelle ham om timen før etter jul. Lat som om tar en ordentlig juleopprydning i huset nå før jul. Rydd og kast ting du og ungene ikke trenger lenger, da blir flyttingen enklere, enten det er du eller han som skal flytte. Sine egne ting får han ordne, så ikke rør noe av hans ting. Snakk med en god venninne eller en annen som står deg nær allerede nå slik at du har noen å støtte deg i tiden fremover, det er godt å ha en som vet og en som ikke blir overrasket når det blir brudd. Undersøk det økonomiske, har du mulighet til å sitte på boligen, eller må du flytte. Eier dere sammen, sjekk hvordan eiendomsmarkedet er dere dere bor, da får du en idé om hva du vil sitte igjen med etter salg, og du kan også ha et møte med banken din for å finne ut om du ev. kan greie å skaffe deg bolig på egen hånd eller om du må leie - i så fall, begynn å orientere deg i leiemarkedet også. Ser nå at dere leier. Da kommer det trolig an på hva som står i kontrakten. Om dere begge står på kontrakten blir det opp til huseier, eller den som har råd til å betale leien, selvfølgelig. Den som ev. har barn mest bør bli boende. Kan du greie leien alene så ville jeg samme dag jeg hadde pratet med samboer også snakket med utleier og fortalt situasjonen, da får du sikkert fortsette.

Ikke bruk veldig mye penger på denne julen, ikke mer enn nødvendig for at barna skal ha en fin jul. Spar så mye du kan siden du får halv skatt i desember! Godt å ha når det blir brudd.

Godt at du har begynt å få gi f...-holdning, den vil hjelpe deg. Om du ikke sier noe mer til mannen om forholdet eller brudd før etter jul så tror jeg at jeg hadde funnet litt "ond" glede i å smile ekstra bredt til ham den nesten måneden mens jeg så for meg hvor sjokkert han vil bli den dagen du forteller ham at det er slutt. For det er helt opplagt ut fra hans væremåte at han ikke tror du kommer til å gjøre det slutt, han tar for gitt at du også denne gangen vil akseptere hans utroskap. Så smil litt ekstra ;)

Lykke til :)

Anonymkode: a29ea...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 26. november 2017 den 16.20, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for all støtte damer. Lover dere at jeg har lest tråden 100 ganger allerede! 

Det er ikke noe problem for meg å vente til etter jul kjenner jeg. For nå er jeg i "superhyggelig gi faen-modus". Føler meg sterkere alerede nå etter at valget er tatt, selv om det enda bare er i mitt hode. Og jeg har ikke hatt noen å snakke med om det. Men det burde jeg gjøre snart kjenner jeg.

Vi leier dessverre, så hvem som får bli er uvisst. :/ 

HI

Anonymkode: 78c97...b27

Tenk inni deg: "vi er i et åpent forhold, han ligger med hvem han vil, og jeg gjør også det." 

Anonymkode: 5f10f...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...