GÃ¥ til innhold

Sjekk denne boligen 🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ser du parkett på veggen?

Anonymkode: 0b48a...7a2

Jeg regner med at hun mener i stua, men man skjønner jo at det er tapet. Ville vel bare lokke oss til å kikke

Anonymkode: 9ea39...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er litt spesielt er jo at det er to identiske boliger, to omtrent identiske annonser, men to forskjellige priser

Anonymkode: 9ea39...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som er litt spesielt er jo at det er to identiske boliger, to omtrent identiske annonser, men to forskjellige priser

Anonymkode: 9ea39...c21

Det er også DET jeg ikke skjønner.

 

hi

Anonymkode: 54c08...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vittig at Råholt som da jeg vokste opp var et av de mest harry stedene "i verden" har fått sånne stive priser ;)

 

Anonymkode: 37022...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk sett det i flere av disse bolig programmene på TV så det forekommer nok innimellom at en eller annen interiørstylist /snekker etc bruker gulv på vegg 😉 ikke pent men det hadde hvertfall sett noe bedre ut om det var likt som gulvet! Og ulikt gulv i gang og stue irriterer meg alltid , og da hjalp det ikke på med et tredje gulv på veggen 🙈

Anonymkode: d8e19...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lyst på parkett på en vegg på et rom, men har da lyst til å gå for en annen farge en gulbrun. Har sett det og jeg syntes det er kult!

Anonymkode: 702e5...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "panelene" med tapet var utrolig stygge! Det blir på en måte en fondvegg, men det var ikke hele veggen en gang?! Det virker jo som en utbygger har bygget denne tomannsboligen og nå selger begge delene, tomme, hvorfor velger man da slike uvanlige løsninger? Det er vel større sjanse for at folk synes det er stygt og vil endre på det, enn motsatt? Selv om noen over her skriver at de ønsker seg parkett på veggen.

Anonymkode: cb6b6...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...