Gå til innhold

Ser dere strek?


Baby2016

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Baby2016 skrev:

Gratulerer🤗🤗😊😊

hvor lenge har dere prøvd? 

Det er ganske sykt. Men jeg opererte ut spiralen 12.10. Og fikk positiv test 12.11 😨🙈 helt helt sykt og ikke minst sjokkerende! Hadde aldei trodd !!

dere da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 4 år uten hell....var også på utredning..men er ikke på noe medisiner...kjemisk graviditet har jeg aldri hatt..nå skal jeg også vente i 3 dager å teste lørdags morgen... har bare disse sensitive testene og en clear blue digital liggende...

har du barn fra før av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Baby2016 skrev:

I 4 år uten hell....var også på utredning..men er ikke på noe medisiner...kjemisk graviditet har jeg aldri hatt..nå skal jeg også vente i 3 dager å teste lørdags morgen... har bare disse sensitive testene og en clear blue digital liggende...

har du barn fra før av? 

Huff det rr grusomt at noen må vente så lenge! 

Jeg har 3 barn fra før, og kraftig endometriose. Så det er utrolig at den satt så fort. Skulle ha prøverør med første, men plutselig satt den og da løsnet det. Vært gravid nå totalt 6 ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, nimmelim skrev:

Huff det rr grusomt at noen må vente så lenge! 

Jeg har 3 barn fra før, og kraftig endometriose. Så det er utrolig at den satt så fort. Skulle ha prøverør med første, men plutselig satt den og da løsnet det. Vært gravid nå totalt 6 ganger. 

Masse lykketil og send noen velsignelser og lykke hit også... håper spiren sitter hos meg også... hadde du noen symptomer?

jeg har stikninger, ømme bryster(men ikke så mye)... 

skal Håpe så lenge jeg kan og be til høyere makter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Baby2016 skrev:

Masse lykketil og send noen velsignelser og lykke hit også... håper spiren sitter hos meg også... hadde du noen symptomer?

jeg har stikninger, ømme bryster(men ikke så mye)... 

skal Håpe så lenge jeg kan og be til høyere makter❤️

Sender masse lykkeønskning ❤️ Streken er jo der så regner med den blir sterkere! Håper du oppdaterer! 

Symptomene her er frysninger, stikkinger/ murringer, uvel, sulten og sykt trøtt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, nimmelim skrev:

Sender masse lykkeønskning ❤️ Streken er jo der så regner med den blir sterkere! Håper du oppdaterer! 

Symptomene her er frysninger, stikkinger/ murringer, uvel, sulten og sykt trøtt 

Tusen takk❤️ Ja den er der, men jeg er kjempe nervøs, slipper jubelen når cb digital viser gravid...

Jeg skal oppdatere dere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet idag og den viser negativ,merker mens murringer også bak ryggen men mensen har ikke kommet enda...jeg så en tydelig rosa strek men den ble lysere for hverdag....Regner med at dette var en kjemisk graviditet😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...