Gå til innhold

Ser dere strek?


Baby2016

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre, men jeg ser jo streker veldig dårlig så ikke ta min vurdering for god fisk. Håper noen med bedre strekøye enn meg svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg zoomer inn ser jeg strek...dette er en test fra morgenen..bildet er tatt innenfor tidsrammen skal ta ny test imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak strek der 😊 ta en ny i morgen, 

er på overtid med tanta selv men kun negativt svar enn så lenge. 

Satser på at testen blir positiv iløpet av uken hvis ikke tanta kommer

 

Anonymkode: f78f8...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen tegne en pil på testen om hvor denne streken evt. skal være? Jeg er elendig på å se slikt, kunne virkelig trengt en guidet tur i strekverden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek ikke skygge strek 😊 prøv å rediger bildet og se om de ser den i svart hvit pleier å avkrefte om det skygge strek eller strek. 

Anonymkode: f78f8...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Baby2016 skrev:

Kommer en clear blue digital eller vanlig clear blue til å slå ut? 

Vurderer å kjøpe dem

Kommer an på konsentrasjonen av hcg i urinen din. Personlig, hadde jeg ventet til streken var litt tydeligere. Men altså, skjønner godt om du ikke klarer å vente. Og er du 10 DPO eller 17 DPO har jo også noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke å vente.....vi har prøvd i  4 år uten hell... jeg har aldri vært gravid..har hatt blenda hvite tester hver måned... disse strekene gjør meg kjempe nervøs, det sjokkerer meg at det dukker opp en strek innenfor tiden...

jeg har uregelmessig mens hadde siste mens 2 OKT...testet rundt 1 NOV og litt før det de var negative, nå ser jeg streker...har samlet på de to testene for å sammenligne dag for dag...

av symptomer merker jeg murring akkurat som mens murringer...ømme bryster...oppblåsthet...disse symptomene dukker også opp som pms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser dem...har testet idag også men den har ikke blitt sterkere...Kommer til å teste hver eneste dag fremover jeg håper på en sterkere strek..bedre slutt på året kan det ikke bli hvis testen viser to sterke streker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Baby2016 skrev:

jeg ser dem...har testet idag også men den har ikke blitt sterkere...Kommer til å teste hver eneste dag fremover jeg håper på en sterkere strek..bedre slutt på året kan det ikke bli hvis testen viser to sterke streker..

Min var nesten umulig å få m på bilde også. Ser noe på den. Vent et par dager så skal du se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, nimmelim skrev:

Min var som din, og er slik som dette nå. På 3 dager. 

50550B22-9A6C-4C27-9944-9AC5444DEE99.jpeg

Har du testet på cb digital? Eller på de andre testene? Da tester jeg igjen på lørdag... nå ga du meg håp....🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Baby2016 skrev:

Har du testet på cb digital? Eller på de andre testene? Da tester jeg igjen på lørdag... nå ga du meg håp....🤗 

Ja :) tok den to dager etter jeg fant d ut. Altså igår. Men har noen dårlige eBay tester( utgått på dato) og tok en slik igår som ble negativ. Så viktig å være obs :) 

9B34CB1C-1D5A-4284-B96C-CA2DD8543D07.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...