Gå til innhold

Må man ut hver eneste dag med babyer ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk barn for 4,5mnd siden. Vi var en del ute i sommer. Kom meg raskt etter fødsel så begynte å trille turer etter 3 dager. 

Dro i parker, besøkte noen venner osv.  Men nå siste 4-5 ukene har det kun blitt korte trilleturer rundt i nærområdet. Mye pga han sover så korte dupper og krever en del byssing osv så alt blir stort ork å skal farte rundt her å der. Samtidig så frister ikke kulda noe spesielt. 

Må man ut å sosialisere en liten baby? 

Anonymkode: 74526...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må ikke ut hver dag eller gå langt hver dag med en liten baby, går helt fint å slappe av hjemme og rulle og tulle på gulvet noen dager. Helt normalt at lyst og energi går litt opp og ned, noen dager har man lyst på langtur og andre dager er en tur i butikken mer enn nok. 

Anonymkode: 45c01...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... overhodet ikke. Og babyer trenger ikke sosialisering :P For babyer blir det lett for mange inntrykk (viktig å huske på det når man er på senteret og)

Anonymkode: 49243...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh. Takk for innspill. Har hatt litt dårlig samvittighet for at vi ikke er ut på tur hver dag. Men da vet jeg at det ikke er noe å presse meg selv til. Babyen sover jo eller har ønsker å opp , så det er den største grunnen til at vi ikke er å bestiger hver turløype til en stadighet. 

HI

Anonymkode: 74526...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også nei. 

Ingen av mine har likt seg særlig godt i vogn. Men i sengen sov de 3 timers hvil. Vi bor på gård langs en vei med 80 km/t fartsgrense (les 100-100 km/t), så å trille her hjemme fristet lite. Første HATET å kjøre bil. Valget ble enkelt - vi nøt de fleste dager her hjemme! Da hun var 1, begynte hun i bhg. Hun er en, over gjennomsnittet, glad, og sosial utejente 😉 Nr to her trives heldigvis bedre i bil, men iom nr en aldri tok skade av mitt selskap, tar jeg en råsjangs med henne også 😜

Nyt tiden med babyen din! Det er sant som de sier...tiden går så altfor fort. 

Anonymkode: b9c50...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...