Gå til innhold

Gravid?


Bkno92

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten prøver å bli gravid for første gang, sluttet på p-piller i Oktober, første dag i siste mens var 23. Oktober.

Vi har hatt samleie jevnlig (ca annenhver dag) siden da. Har på en måte ikke "prøvd" å bli gravid, men bare tar det som det kommer hvis dere skjønner. Så har dermed levd som vanlig, med vanlig kost og det som hører til.

Nå har vi vært en uke i syden, drukket litt alkohol (moderate mengder), og jeg føler på en del symptomer:

Trøtt - og slapphet, murring i magen, forstoppelse, tisser hele tiden osv.

Problemet er at dette er også ting som kan oppstå når man er i syden (forstoppelsr, trøtt av varmen, oppblåst mage).

 

Har selvfølgelig ikke drukket noe mer alkohol etter at jeg begynte å kjenne på dette, men er bekymret. Kan jeg ha gjort noe skadelig ved å ha drukket mens vi har "prøvd"?

 

Er ikke noe vits i å ta en graviditetstest før om tidligst 4-5 dager.

Blir bare så bekymret og redd....

Håper noen kan gi meg noen form for svar og kanskje roe meg ned litt...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Tror du kan slappe heeelt av. Mange som drikker når de prøver også. Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang. Dette skjer jo med nesten alle! Senk skuldrene og vent med å teste til rundt forventet mens, og ta det derfra :-)

Anonymkode: 2f199...7e9

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du kan slappe heeelt av. Mange som drikker når de prøver også. Egget har jo mest sannsynlig ikke rukket å feste seg engang. Dette skjer jo med nesten alle! Senk skuldrene og vent med å teste til rundt forventet mens, og ta det derfra :-)

Anonymkode: 2f199...7e9

Takk for svar! Ble litt roligere nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...