Gå til innhold

Er det sånn at jo tidligere man får mage, jo større blir den til slutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer? :-) 

Svigerinnen min hadde stor mage etter 4 mnd (sånn at hadde jeg sett henne som fremmed på bussen hadde jeg trodd hun var i 7 mnd liksom), og hennes mage ble diiiiiiiiiiiger. Hehe. <3

Anonymkode: f7360...e41

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Vet ikke? Har du barn fra før? Da jeg ble gravid med nr to, fikk jeg mage fortere enn med første. Det er visst ganske normalt. Det andre vet jeg ikke. Er du stor? Da får man stor mage, ofte.. Ei venninne av meg så klokkeklar ut da hun var 6 eller 7 mnd på vei og føda en mnd for tidlig. Men uansett, har det noe å si? Skal innrømme at jeg også tenkte litt sånn, hvertfall første hang jeg var gravid. Var "bare" 24 og var tynn og fornøyd med magen min. Man går som regel fort ned igjen, hvis man er slank i utgangspunktet, hvis det er det su tenker på 😅

Anonymkode: 1548d...36b

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet ikke? Har du barn fra før? Da jeg ble gravid med nr to, fikk jeg mage fortere enn med første. Det er visst ganske normalt. Det andre vet jeg ikke. Er du stor? Da får man stor mage, ofte.. Ei venninne av meg så klokkeklar ut da hun var 6 eller 7 mnd på vei og føda en mnd for tidlig. Men uansett, har det noe å si? Skal innrømme at jeg også tenkte litt sånn, hvertfall første hang jeg var gravid. Var "bare" 24 og var tynn og fornøyd med magen min. Man går som regel fort ned igjen, hvis man er slank i utgangspunktet, hvis det er det su tenker på 😅

Anonymkode: 1548d...36b

*klekkeklar, ikke klokkeklar 😅

Anonymkode: 1548d...36b

Lenke til kommentar
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke? Har du barn fra før? Da jeg ble gravid med nr to, fikk jeg mage fortere enn med første. Det er visst ganske normalt. Det andre vet jeg ikke. Er du stor? Da får man stor mage, ofte.. Ei venninne av meg så klokkeklar ut da hun var 6 eller 7 mnd på vei og føda en mnd for tidlig. Men uansett, har det noe å si? Skal innrømme at jeg også tenkte litt sånn, hvertfall første hang jeg var gravid. Var "bare" 24 og var tynn og fornøyd med magen min. Man går som regel fort ned igjen, hvis man er slank i utgangspunktet, hvis det er det su tenker på 😅

Anonymkode: 1548d...36b

Jeg er bare nysgjerrig jeg! Gleder meg sånn til å få mage, men det kommer jo aldri no. Og tenker at jeg ikke får så mye haha. Jeg er 4mnd og har nada liksom. 😅 ingen barn fra før.

Anonymkode: f7360...e41

Lenke til kommentar
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er bare nysgjerrig jeg! Gleder meg sånn til å få mage, men det kommer jo aldri no. Og tenker at jeg ikke får så mye haha. Jeg er 4mnd og har nada liksom. 😅 ingen barn fra før.

Anonymkode: f7360...e41

I uke 27 begynte jeg å få mage. Hadde liten mage rundt termin også, veldig praktisk 😊

Anonymkode: 7f516...735

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
På ‎14‎.‎11‎.‎2017 den 19.43, Anonym bruker skrev:

I uke 27 begynte jeg å få mage. Hadde liten mage rundt termin også, veldig praktisk 😊

Anonymkode: 7f516...735

I begge svangerskapene mine begynte magen å komme ca. rundt uke 20. Jeg hadde liten mage og fødte normalt store barn. Enig i at det var praktisk med liten mage! Kunne bruke alle vanlige klær og trente flere ganger i uka (inkl. jogging helt til jeg fødte).

Lenke til kommentar

Annonse

16 minutter siden, Amatørmamma skrev:

I begge svangerskapene mine begynte magen å komme ca. rundt uke 20. Jeg hadde liten mage og fødte normalt store barn. Enig i at det var praktisk med liten mage! Kunne bruke alle vanlige klær og trente flere ganger i uka (inkl. jogging helt til jeg fødte).

Så innmari praktisk!! Jeg trener for det meste yoga, og litt dansing. Magen har jo ikke akkurat kommet så mye mer siden sist haha. Nå er jeg fem mnd, og man ser bare at livmoren stikker litt ut på en måte. På oul hadde jo alle i venterommet mage, bortsett fra meg :D Men  har begynt å innfri meg med tanken på at magen ikke kommer til å bli så stor, visstnok har ingen i familien fått store mager. Jeg er normalt slank, og man ser det litt nå dersom jeg har på meg stram kjole eller noe. Men folk kan også tro jeg bare har litt lubben mage egentlig. Hehe. Blir spennende å se utviklingen!

Anonymkode: f7360...e41

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...