Gå til innhold

Mistet symptomer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har mistet det ene symptomet jeg hadde som gravid, ømme pupper!!! De er nå normale igjen.. 

Er dette et tegn på at noe kan være galt? Er i uke 7 (6+3)

Hadde litt rosa utflod forrige uke men GU kunne ikke se noen store blødninger da...

Anonymkode: d80dc...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Anonym bruker said:

Har mistet det ene symptomet jeg hadde som gravid, ømme pupper!!! De er nå normale igjen.. 

Er dette et tegn på at noe kan være galt? Er i uke 7 (6+3)

Hadde litt rosa utflod forrige uke men GU kunne ikke se noen store blødninger da...

Anonymkode: d80dc...dba

Mange har symptomer og mister de litt for så og få det tilbake...Helt normalt.

Men skal ikke lyge - når det skjedde meg 4+6, mistet jeg dagen etter.

Anonymkode: 65513...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde da jeg jeg var tidlig gravid med siste også... Følte meg ikke gravid i det hele tatt, hadde ingen symptomer. Men det var ikke noe galt 😊 Nå hadde ikke jeg ømme pupper i noen av graviditetene (tror jeg), men går ikke det over etterhvert uansett? Pleier man ikke bare ha det i starten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler eg også hører til her. Kun om natten det murrer en del i magen. Skal ikkje på ultralyd før 7/12 (Er under IVF) for å se at alt er bra. Har kun fått positivt svar på blodprøve 14 dager etter innsett og at hcg var på 269. Klarer dere andre virkelig slappe av ...? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kristin-87 skrev:

Føler eg også hører til her. Kun om natten det murrer en del i magen. Skal ikkje på ultralyd før 7/12 (Er under IVF) for å se at alt er bra. Har kun fått positivt svar på blodprøve 14 dager etter innsett og at hcg var på 269. Klarer dere andre virkelig slappe av ...? :-/

Nei... jeg var på tidlig ul i uke 6 og fikk se hjerte slå. men er nå i uke 9 og er så nervøs og tror selv jeg har opplevd en ma. da mange av mine symptom er borte.. er helt hysterisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk tilbake ømme pupper på kvelden da jeg skrev dette innlegget og har de fortsatt :briller:

På torsdag var det litt missfarget utflod igjen å ble skikkelig redd men det sluttet ganske fort igjen. 

Skal på UL hos GU nå på Torsdag, er drit nervøs. Er 7+3 da, redd de ikke skal se noe nå heller. Var der for to uker siden å da så vi ikke annet enn en tom fostersekk så dette blir nervepirrende. Får svar på HCG blodprøve i dag å håper den har steget. 

Anonymkode: d80dc...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...