Gå til innhold

Best til 1,5-åring.. sherox, Dock boots, thermo støvel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes både cherrox og dock boots er bra, jeg :) Men bare vær obs på å velge et lett alternativ, er ikke så ålreit med tunge støvler. Min 2-åring har dock boots, de er lette. Men tror vi hadde cherrox forrige sesong. Gikk fin-fint det og. 

Anonymkode: 58d5f...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt alle varianter i hus her til mine fire barn, alt fungerer bra.

Men som forrige taler sier, vær obs på at det er stor forskjell på vekten, de billigste er ofte blytunge...

 

Anonymkode: 5651f...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Dock Boots til min på snart 2. Syns den sitter litt bedre på foten enn Cherrox, som de har lett for å "subbe" med.

Anonymkode: d2791...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har Dock Boots til min på snart 2. Syns den sitter litt bedre på foten enn Cherrox, som de har lett for å "subbe" med.

Anonymkode: d2791...bfb

Aldri opplevd det med cherrox.

Anonymkode: 58d5f...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i barnehage og har prøvd både cherrox og dockboots på meg selv, så jeg er ikke i tvil om hva jeg velger til mine barn.

Cherroxene er glatte og stive, samt tunge. Kanten på cherroxene (på leggen) ga meg nærmest gnagsår, og var ubehagelige.

Dockbootsene er ti ganger bedre, og med en ullsåle i så var de like varme som vinterskoa mine. 

Anonymkode: 1aa02...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har både Viking Ultra og de dyre Viking-skoene (husker ikke hva de heter, de med borrelås) til vår sønn på to, og er fornøyd med begge. Smak og behag, og egner seg til ulikt vær.

Anonymkode: 489ee...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de som mener dock boots er best. Vi Kjøper kun det nå. Sålen sitter bedre på unedrlaget og de er lettere å tørke. Cherrox tar det jo 3 døgn (!!) å tørke uten skotørker. Helt håpløst. I tillegg er de stive som skrevet over her.

Anonymkode: 3e273...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...