Gå til innhold

Gjentatte missed abortion og magesmerter/diaré


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg fant denne teksten under her på lommelegen og ble litt opprørt over hvor lik denne var mitt tilfelle. Har noen her inne noen erfaring eller har hørt noe om hvor mageproblemer har en tilknytning til missed abortion. Jeg har mistet i uke 12 og uke 14 med et år i mellomrom. 

 

 

Hei Jeg er en kvinne på 25 år som nå to ganger har hatt missed abortion (MA) det siste året. Har fra før hatt to problemfrie svangerskap tidligere. Er gift og barnefaren er den samme i alle svangerskapene.
Det som skiller de to første svangerskapene fra de to siste, da det ikke har gått så bra, er at jeg har hatt diare åtte til femten ganger daglig sammen med krampeaktige magesmerter/rier. Dette har startet så fort svangerskapet er i gang og forsatt de neste 3-4 ukene. MA ble oppdaget rundt uke 10 begge gangene. Har tatt avføringsprøve som var helt fin. Har ellers ikke plager med hverken smerter eller løs mage. Virker som kroppen min ikke liker å være gravid lenger. Jeg synes det er merkelig at jeg får slike mageproblemer og at det ender i MA. Kan mine mageproblemer være årsaken til MA?? Kan det være at jeg ikke lenger kan bære fram et barn? Har veldig lyst å prøve igjen, da vi så gjerne ønsker oss en tredjemann. Men jeg er veldig redd dette skal skje igjen. Hos min lege, samt på sykehuset, sier de at dette bare er maks uheldig og at mine mage problemer tvilsomt er grunnen. Siden jeg fra før har to problemfrie svangerskap bak meg, er dette bare slik som kan skje. Det forstår jeg også, men jeg kan ikke helt roe meg med det svaret, da jeg nå har opplevd dette to ganger, og at de har skilt seg slik ut fra mine to første svangerskap med mine mage probl. Videre forteller sykehuset meg at de ikke begynner å undersøke noe før jeg har mistet tre ganger. Det har jeg lyst å sleppe! Håper dere kan gi meg noen svar. Mvh fortvilet.

Kvinne, 25 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...