Gå til innhold

Ååh den testen....🤔😢


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei..sitter her med testpinnen i hånden..det var bare 1 strek.10 dager siden jeg satte inn det perfekte fryseegget.Har kjent masse der nede,iform av stikking og verk.trodde virkelig det var vår tur nå.Er det noen som vet om det var fortidlig å teste nå?kan det hende ny test blir positiv etter noen dager?Å er det noe vits å levere blodprøve om en uke? Å hvor tildlig kan jeg få satt inn på nytt? Tilhører Tromsø

Anonymkode: 36746...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke mye om ivf, men vet at man pleier å få en testdato fra klinikken. Når er din? Er ikke over før tanta kommer på besøk, så mist ikke motet enda. 

Anonymkode: 83442...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg magefølelsen din. Den har som regel rett. Noen produserer HCG litt sent. Egget kan ha brukt tid på å feste seg osv osv. Håpet er ikke ute før mensen kommer❤️ Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

❤tusen takk for at dere tok tid til å svare meg.ble litt mer håpefull nå.😙Fikk høre hos en venninne nå at det tok 1.5uke før hennes test ga positivt utslag..så får bare krysse fingrene for at mnz holder seg unna(2 dager til) 😇😇😇

Anonymkode: 36746...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på dag 17(!)etter innsett,fryseforsøk..fremdeles NEGATIV test...men ingen mens enda...jeg kan da vel ikke være gravid????tenker at det ville gitt utslag på testene?Sååååå lei meg akkurat nå😭😭

Anonymkode: 36746...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist å høre at du er lei deg. Men håper er da ikke ute så lenge du ikke har fått tr? Vil man forvente vanlig lutealfase på +/- 14 dager etter innsett dersom det ikke fester seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...