Gå til innhold

Dere som er feite, hvor kjøper dere klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Mest sannsynlig.. Hørt om forskjellig kroppsbygning? Beinbygning? 🙄

Anonymkode: 2d732...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og 70 kg, og jeg bruker str 42 og L/XL. I bukser i tommer må jeg ha 33/32. Hvordan kan du gå fint inn i str 42 når du er 20 kg større enn meg?

Anonymkode: de94b...bcf

Det kommer da veldig an på kroppsfasong og hvor trent man er.

Jeg er også 168 høy, og veier 69 kg, men jeg bruker str. 36/38, 29/30 i bukser med tommer og str. XS/S
Trener ganske mye og har en del muskler

Anonymkode: c9af1...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Men du er veldig overvektig. Jeg veier 5 kilo mer enn deg, og har nubbesjangs i helvete til å passe 40 eller 42, eller 44 for den saks skyld. Så hvis det er noen som ikke snakker sant, så høres det mer ut som deg. Men det er vel heller sånn at vekten fordeler seg forskjellig

Anonymkode: e2823...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kommer da veldig an på kroppsfasong og hvor trent man er.

Jeg er også 168 høy, og veier 69 kg, men jeg bruker str. 36/38, 29/30 i bukser med tommer og str. XS/S
Trener ganske mye og har en del muskler

Anonymkode: c9af1...354

Merkelig! Jeg er 168 jeg også, veier 50 kg og kommer ikke inn i XS, må ha str S. Veier 19 kg mindre enn deg og du kommer inn i mindre størrelse enn meg 🤔

Anonymkode: b607c...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig! Jeg er 168 jeg også, veier 50 kg og kommer ikke inn i XS, må ha str S. Veier 19 kg mindre enn deg og du kommer inn i mindre størrelse enn meg 🤔

Anonymkode: b607c...db2

Ikke spør meg om hvorfor, jeg vet bare hva som passer meg

Anonymkode: c9af1...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke spør meg om hvorfor, jeg vet bare hva som passer meg

Anonymkode: c9af1...354

Ja, er jo forskjell på XS på Bikbok (som jeg stort sett handler på) og Cubus. Merkene varierer sikkert veldig i størrelse. For hadde ikke hatt sjans å komme inn i XS, selv om jeg ligger i øvre grense av undervektig. Hadde kanskje fått den på, men ikke av igjen 😂

Anonymkode: b607c...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig! Jeg er 168 jeg også, veier 50 kg og kommer ikke inn i XS, må ha str S. Veier 19 kg mindre enn deg og du kommer inn i mindre størrelse enn meg 🤔

Anonymkode: b607c...db2

Det kommer veldig an på hvor klærne er kjøpt, jeg bruker str S hos Zizzi, str 42/44 hos KappAhl og kommer ikke inn i str 44 på BikBok.

Hadde nok vært mer spennende å høre cm omkrets på det tykkeste rundt låret, det tykkeste rundt rumpa og det tykkester rundt magen, og det tykkeste rundt bysten, da ser man hvor kiloene er fordelt.

Anonymkode: edb1a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer veldig an på hvor klærne er kjøpt, jeg bruker str S hos Zizzi, str 42/44 hos KappAhl og kommer ikke inn i str 44 på BikBok.

Hadde nok vært mer spennende å høre cm omkrets på det tykkeste rundt låret, det tykkeste rundt rumpa og det tykkester rundt magen, og det tykkeste rundt bysten, da ser man hvor kiloene er fordelt.

Anonymkode: edb1a...efc

Zizzi har egne størrelser, S hos de er som 42 i butikker som ikke fører store størrelser

Anonymkode: e2823...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å endre livsstilen litt?

Anonymkode: b607c...db2

Skal hun gå naken imens? Det er jo ikke sånt at man kan slanke seg i løpet av en dag eller en uke?

Anonymkode: baaeb...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste av oss forstår det at kiloene er forskjellig fordelt på våre kropper. 

Men jeg tenker at det er rart med så store forskjeller at en person som veier 20 kg mer kan  bruke en str mindre. 

Husker også i en tråd her en gang var det ei på 1.80 som veide 100 el 110 kg som brukte 38 i bukser. 

Det brukte jeg når jeg veide ca 63-65 kg. 

Titta innom zizzi på sorte kjoler. Var ingen fine der synes jeg. 

HI 

Anonymkode: 38538...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer veldig an på hvor klærne er kjøpt, jeg bruker str S hos Zizzi, str 42/44 hos KappAhl og kommer ikke inn i str 44 på BikBok.

Hadde nok vært mer spennende å høre cm omkrets på det tykkeste rundt låret, det tykkeste rundt rumpa og det tykkester rundt magen, og det tykkeste rundt bysten, da ser man hvor kiloene er fordelt.

Anonymkode: edb1a...efc

Kult! Jeg er med!

Låret: 62 cm

Rompa: 103 😱

Magen: 86

Bryst: 101

Hilsen 168 cm og 70 kg str 42/44 og L/XL

 

Anonymkode: de94b...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kult! Jeg er med!

Låret: 62 cm

Rompa: 103 😱

Magen: 86

Bryst: 101

Hilsen 168 cm og 70 kg str 42/44 og L/XL

 

Anonymkode: de94b...bcf

Lår: 55
Rumpe:94
Mage: 84 (vanskelig å måle på grunn av stort heng etter 3 graviditeter og 35 kg vekt nedgang)
Bryst (under puppene): 82

Hilsen 168, 69 kg, 

Anonymkode: c9af1...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lår: 69

Rompe: 114

Mage: 89

Bryst: 96 

Dette er meg etter tre barn. Bruker xl eller 44-46 i bukse (har meget stor rompe) smal midje og store pupper veldig timeglass. Bruker m-l i overdel resten blir altfor stort.

Anonymkode: 23ceb...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lår: 69

Rompe: 114

Mage: 89

Bryst: 96 

Dette er meg etter tre barn. Bruker xl eller 44-46 i bukse (har meget stor rompe) smal midje og store pupper veldig timeglass. Bruker m-l i overdel resten blir altfor stort.

Anonymkode: 23ceb...8fb

Vent målte opp på brystene jeg. Så da vet dere det

Anonymkode: 23ceb...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lår: 69

Rompe: 114

Mage: 89

Bryst: 96 

Dette er meg etter tre barn. Bruker xl eller 44-46 i bukse (har meget stor rompe) smal midje og store pupper veldig timeglass. Bruker m-l i overdel resten blir altfor stort.

Anonymkode: 23ceb...8fb

Å glemte å skrive høyde 163 87 kg

Anonymkode: 23ceb...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kult! Jeg er med!

Låret: 62 cm

Rompa: 103 😱

Magen: 86

Bryst: 101

Hilsen 168 cm og 70 kg str 42/44 og L/XL

 

Anonymkode: de94b...bcf

Jeg målte også oppå puppene. Under dem er jeg 82. Har forresten også tre barn. 

Anonymkode: de94b...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lår: 62 cm

Rumpe på det bredeste: 109 cm

Midt på bollemagen: 112 cm (midje på det smaleste: 103 cm)

Puppene på det største: 111 cm

174 cm og 89 kg. Lange ben og overkropp som en tønne, skikkelig eplefasong, bredest på midten. Bruker str 44 og 46

Anonymkode: edb1a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170/90 og bruker str. 46/XXL. Handler på Lindex, HM, Ellos, Noa Noa, av og til KappAhl og Cubus.

Anonymkode: 75747...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og 70 kg, og jeg bruker str 42 og L/XL. I bukser i tommer må jeg ha 33/32. Hvordan kan du gå fint inn i str 42 når du er 20 kg større enn meg?

Anonymkode: de94b...bcf

Jeg er 168 og veier 83. Har kun bukser i størrelse 42. Veldig store bryster. Kroppene er nok forskjellige ....

Anonymkode: 64ebf...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og 70 kg, og jeg bruker str 42 og L/XL. I bukser i tommer må jeg ha 33/32. Hvordan kan du gå fint inn i str 42 når du er 20 kg større enn meg?

Anonymkode: de94b...bcf

Jeg er 169 og veier 76, bruker M/L og 40.

Anonymkode: baf7b...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mulighet til å få målt meg før imorgen. 

Det hadde vært morro å se målene til dem som veier mer enn meg men som bruker mindre str. 

Ta med vekt og høyde også. 

HI 

Anonymkode: 38538...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Artig at du tror at alle som har tilnærmet lik vekt og høyde som deg også har kliss lik kroppsfasong... 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Pøh, det har jo med fasong å gjøre. Er 180 og 75 kg, trenger ofte 44.

Anonymkode: ccb86...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

162 cm / 96 kg (på vei ned fra 105)

Bruker helst kjoler da jeg sjelden finner bukser som holder seg oppe, men bruker str. S i bukser hos Zizzi, ellers 44/46 el. 46 hos Kappahl ol.

Lår: 56

Rumpe/hofter: 100

Midje: 123

Bryst: 135

Anonymkode: d80f5...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...