Gå til innhold

Dere som er feite, hvor kjøper dere klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er visst kjempefeit  :(

Prøvde et skjørt på Cubus i str 46. Satt som et pølseskinn. 

Bestilte en kjole fra merket Kaffe i XXL. Ikke pent. 

Lang boblejakke fra BRANDSDAL i XL. Fikk såvidt lukket den. 

Prøver finne noe pent til julebordet, men passer jo ingenting. Ser ut som en dass. 

Hvor kan  jeg få tak i klær som passer? 

 Har alltid handlet på H/M, Cubus, B-young o.l.

Har masse klær i L og 44 fra disse  butikkene. 

Mener selv jeg er jevnfeit bortsett fra noe ekstra rundt midjen. C- cup i bh. 

1.74 / 85. 

Tips til andre butikker mottas med stort takk. 

Anonymkode: 38538...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å endre livsstilen litt?

Anonymkode: b607c...db2

Hva vet du at hi ikke har gjort det?

Anonymkode: e2823...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet du at hi ikke har gjort det?

Anonymkode: e2823...691

Endre livsstilen mer da..

Anonymkode: b607c...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Endre livsstilen mer da..

Anonymkode: b607c...db2

Omg, du vet ingenting om hva hi gjør. Og om hun gjør det, så trenger man fremdeles klær

Anonymkode: e2823...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier omtrent det samme og er veldig glad i klær fra Floyd. En annen ting er hvis du går i butikker, ikke kjede, som er rettet mot damer i 40-årene, så er størrelsene mye større. (Fin måte å motivere pengesterke damer :-) De kan ha mye tøft :-)

Anonymkode: 17e6d...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Folk har forskjellig kroppsfasong. Jeg har gått ned 50 kg og måtte ned til 75 kg før jeg kunne bruke klær i 40-42. (170 cm høy.)

HI: Jeg handlet for det meste på Lindex og Kappahl, de har egen avdeling med store størrelser, i alle fall mange av butikkene deres.

Anonymkode: 8581e...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har blitt en som shopper på Cubus 😢

Anonymkode: f4b2c...45f

Hva er galt med cubus?

Anonymkode: d651e...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Jeg er 168 og 70 kg, og jeg bruker str 42 og L/XL. I bukser i tommer må jeg ha 33/32. Hvordan kan du gå fint inn i str 42 når du er 20 kg større enn meg?

Anonymkode: de94b...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og 70 kg, og jeg bruker str 42 og L/XL. I bukser i tommer må jeg ha 33/32. Hvordan kan du gå fint inn i str 42 når du er 20 kg større enn meg?

Anonymkode: de94b...bcf

Hun handler på de butikkene for damer i 40-årene, som smigrer oss og lager størrelser større enn de er. Jeg bruker 40/42 i bukser fra eks. Cream, brukte også 42 i bukser når jeg veide 20 kilo mindre for mange år siden.

Anonymkode: 17e6d...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 og veier 85 kilo nå, og passer såvidt en 42 om det er stretch. Så folk er forskjellig! Men jeg handler på ellos, kappahl, cubus, hm osv. Kjedebutikkene som har ålreite klær til ålreite priser

Anonymkode: c027f...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og 70 kg, og jeg bruker str 42 og L/XL. I bukser i tommer må jeg ha 33/32. Hvordan kan du gå fint inn i str 42 når du er 20 kg større enn meg?

Anonymkode: de94b...bcf

Aner ikke. Er vel som en annen lenger opp skrev, at det fordeler seg litt forskjellig. Men passer ikke inn i 42 hos Zara for å si det sånn. Men bruker 40/42 i bukser, 42 i topper.

Anonymkode: 41677...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun handler på de butikkene for damer i 40-årene, som smigrer oss og lager størrelser større enn de er. Jeg bruker 40/42 i bukser fra eks. Cream, brukte også 42 i bukser når jeg veide 20 kilo mindre for mange år siden.

Anonymkode: 17e6d...50c

Handler på HM, Match, Lindex, KappAhl. Bruker også merker som Second Female, Jean Paul, InWear etc.

Anonymkode: 41677...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du er 174 cm og 85 kg så tror jeg neppe du snakker sant. Jeg er 175 og 90 og passer fint inn i det meste som er str 42, noe 40. Og er ikke bælfeit!!! Så tror trådstarter bare vil lage debatt. 

Anonymkode: 41677...827

Jeg er 174 cm og veier 89 kg, skikkelig eplefasong og bredest på midten. Jeg bruker str 44 og 46. Kroppsfasong har mye å si.

Men det er sant som andre sier her, en bukse i str 44 på KappAhl er mye større enn en bukse i str 44 på Zara.

Selv bruker jeg str S hos Zizzi, str 44 hos KappAhl og gjerne 46 hos HM 

Anonymkode: edb1a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Endre livsstilen mer da..

Anonymkode: b607c...db2

Etter hva vi vet kan det være at HI er i full gang med det og grunnen til at hun trenger nye klær nå er fordi alt har blitt for stort.
Slikt tar tid, og hun kan jo ikke gå rundt naken i mellomfasen heller.

På den andre siden, for å klare det trenger man å starte når man har motivasjon for det, dersom man ikke har motivasjon, klarer man ikke å gjennomføre og da vil man føle seg enda mer skitt etterpå, og ha vanskeligere for å prøve igjen.

Man må starte fordi man selv er klare for det, ikke fordi noen her inne sier man må.

Hilsen en som har prøvd å gå ned i vekt i 15 år, og endelig har klart det.
-35 kg på 1,5 år....

Anonymkode: c9af1...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del kg siden shoppet jeg hos Zizzi. Olabuksene deres er geniale. Blant topper og kjoler er det en del som ikke faller i smak hos meg, men har også funnet noen fine plagg. Kvaliteten på Zizzi bukser er veldig bra. 

Syns mye som er for store størrelser i andre kjedebutikker fort blir kjerring eller drag queen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alt 😂

Anonymkode: b607c...db2

Hva da? Har du ikke noe svar altså? 

Anonymkode: d651e...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...