Gå til innhold

Hvor anbefaler dere bestille kalender med bilder av barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fotoknudsen har finest og klarest billedkvalitet. Hvis du følger med når det er tilbud er det helt ok pris også. Jeg har prøvd et par andre og det blir helt ok, og gjerne noen tiere rimeligere, men Fotoknudsen er den jeg alltid kommer tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Eurofoto absolutt har den beste. Bildene til Fotoknudsen er også bra, men logoen de hadde nederst synes jeg ødela hele kalenderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd mange og synes FotoKnudsen er best. De har røde søndager og hvis du betaler 20 kr ekstra får du glossy kalender. Sjekk om du finner rabattkode, de pleier å ha det.

Anonymkode: 5e187...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte fotobok fra Fotoknudsen i fjor. Den ble helt Ok. Litt blasse bilder. Det dummeste med Fotoknudsen er likevel at appen ikke funker på iPad. Da gidder jeg ikke. I år blir det Cewe. 

Anonymkode: da027...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bestilte fotobok fra Fotoknudsen i fjor. Den ble helt Ok. Litt blasse bilder. Det dummeste med Fotoknudsen er likevel at appen ikke funker på iPad. Da gidder jeg ikke. I år blir det Cewe. 

Anonymkode: da027...0a1

Jeg bestilte fotobok fra Cewe tidligere i går og ble ikke fornøyd. :( Bildene er mye blassere enn FotoKnudsen sine (som jeg synes er bra i kalenderen, med gloss), og de var uskarpe. :/ 

Anonymkode: 5e187...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bestilte fotobok fra Cewe tidligere i går og ble ikke fornøyd. :( Bildene er mye blassere enn FotoKnudsen sine (som jeg synes er bra i kalenderen, med gloss), og de var uskarpe. :/ 

Anonymkode: 5e187...6ad

Jøss, det var rart. De ble jo testvinnere i år...?

https://www.cewe.no/testvinner.html?cref=ref_sem_goo_K11530653_28611_x&gclid=EAIaIQobChMIrN-Q2-u-1wIVU4wZCh2-mQu7EAAYAyAAEgJgPPD_BwE

Anonymkode: da027...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...