Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm synes det var dyrt. Og så må man jo synes det er greit å bo såpass tett på noen andre. Etter å ha bodd med en psykopat som nabo i tomannsbolig aldri mer!!

Anonymkode: 7ed67...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm synes det var dyrt. Og så må man jo synes det er greit å bo såpass tett på noen andre. Etter å ha bodd med en psykopat som nabo i tomannsbolig aldri mer!!

Anonymkode: 7ed67...e42

Hva skjedde?

Anonymkode: 8ad30...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs, dette er jo ikke et hus, det er leilighet i tomannsbolig. 

For egen del nei takk, men pen nok leilighet, sikkert greit for den som er komfortabel med å bo i flermannsbolig. 

Anonymkode: 21ea1...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Obs, dette er jo ikke et hus, det er leilighet i tomannsbolig. 

For egen del nei takk, men pen nok leilighet, sikkert greit for den som er komfortabel med å bo i flermannsbolig. 

Anonymkode: 21ea1...096

Det er jo ikke det, det er en halvpart, dvs to etasjer i ene enden.

Pent ute og inne, nydelig kjøkken, lekker stue (likte gulvet). Billig er det også.

Anonymkode: 2808d...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noen som helst bodplass inne i huset. Og jeg personlig hadde heller bodd i rekkehus i borettslag med mange regler for alle enn i en tomannsbolig. Kan blir fryktelig ille.

 

Anonymkode: 2065a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skjedde?

Anonymkode: 8ad30...02b

Utrolig mye som skjedde i løpet av de årene noen punkter som utmerker seg at mannen låste garasjen og forlanget 500 kroner i måneden for strømmen som garasjeporter brukt (den var koblet på han i en seksjonert garasje), kamera overvåkning inne i vårt hus, nekte å male huset (fargen spillte ingen rolle for oss men den måtte males) , fysisk til angrep på meg (liten dame) fordi jeg var så freidig og frekk for å ha sagt hei, løy om alt fra arbeidsplassen sin til utdannelse, brøyt opp postkassen vår for å åpne posten vår osv osv . Det kostet meg faktisk ekteskapet mitt til slutt da jeg ikke orket mer..

Anonymkode: 7ed67...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...