Gå til innhold

Er det virkelig mange som gruer seg til julen grunnet økonomi?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne ha hjulpet noen, helt anonymt mellom oss selvsagt. Vil så gjerne hjelpe noen med gaver, mat osv. 

Anonymkode: f417e...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mange flere enn mange tror. Jeg er en av dem, langvarig sykdom som har tatt knekken på økonomien min.

Gjør noe for noen i nærheten av der du bor, Hi. Kanskje du kan komme i kontakt med en familie som trenger litt hjelp via noen av hjelpeorganisasjonene, f.eks. Frelsesarmeen, Røde Kors eller andre. Kanskje dere kan gjøre noe sammen før jul, f.eks. bake pepperkaker sammen, ha en akekveld ute med pølsegrilling og kakao og klementiner. Kanskje dere kan få nye venner også. Det å være fattig i Norge gjør ofte at man blir isolert og mister deler av nettverket. Kan man ikke være med på ting som koster penger blir man ofte glemt, selv på det som ikke koster noe. Så gjør noe for noen i din nærhet, Hi :)

 

Anonymkode: f986e...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at i år så gjør jeg det, meeeen det er kun min egen feil, sløsing av penger og tatt tak i det for sent, så gikk på en økonomisk smell. Men vi klarer oss, og vet at mange sliter myyye mer enn oss desverrre. 

Anonymkode: e1790...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har puttet en pose varer i kurven til det lokale Hjelp oss å hjelpe. De gjør en god jobb.

Anonymkode: ac50f...40b

Har de begynt med handlekurver i butikkene igjen?

Anonymkode: 6c756...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...