Gå til innhold

Er det skikkelig FYYYmed litt honning når man slanker seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det "lov" med 1-2 teskjeer med honning i teen hver dag? Kanskje en halv teskje pr. tekopp, 2-3 ganger om dagen?

Anonymkode: 3a048...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bare å sjekke ut kalori innholdet og ta det med i beregningen? Forøvrig ingen forskjell på honning og sukker, utenom smak, men det vet du sikkert

Anonymkode: 34acd...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel bare å sjekke ut kalori innholdet og ta det med i beregningen? Forøvrig ingen forskjell på honning og sukker, utenom smak, men det vet du sikkert

Anonymkode: 34acd...a51

Eh, jo. Honning inneholder mineraler. Sukker er 100% næringsfattig.

Anonymkode: 7606e...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eh, jo. Honning inneholder mineraler. Sukker er 100% næringsfattig.

Anonymkode: 7606e...d19

Eh.. Du kan umulig ha unngått å skjønne at det var snakk om sukker og kalorier her, og ikke hva som inneholder noe i TILLEGG til sukkeret, sant?

Du blir ikke noe slankere av at sukkeret er akkompagnert av noe annet.

Anonymkode: bdbed...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, jo. Honning inneholder mineraler. Sukker er 100% næringsfattig.

Anonymkode: 7606e...d19

Det er det jeg tenker på, jeg forsøker sakte men sikkert å bytte ut kunstige og usunne ting med naturlige matvarer og jeg har byttet ut brus og kjøpejuice med te man kjøper i løsvekt til noen lette måltider men for å klare å fortsette med det må det smake godt så jeg har litt honning i.

Anonymkode: 3a048...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er det jeg tenker på, jeg forsøker sakte men sikkert å bytte ut kunstige og usunne ting med naturlige matvarer og jeg har byttet ut brus og kjøpejuice med te man kjøper i løsvekt til noen lette måltider men for å klare å fortsette med det må det smake godt så jeg har litt honning i.

Anonymkode: 3a048...f93

Kos deg med litt honning med god samvittighet 👍🏼 det føles så mye bedre å leve naturlig og renere.

Anonymkode: 7606e...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. Du kan umulig ha unngått å skjønne at det var snakk om sukker og kalorier her, og ikke hva som inneholder noe i TILLEGG til sukkeret, sant?

Du blir ikke noe slankere av at sukkeret er akkompagnert av noe annet.

Anonymkode: bdbed...cce

Eh... Jeg svarer på påstanden din om at det er ingen forskjell på honning og sukker foruten smaken. 

Anonymkode: 7606e...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer jo helt selv hva det er plass til i ditt kosthold. Om du teller kcalorier så er det jo bare å regne det inn i totalen.

Anonymkode: 0e682...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller ikke kalorier men jeg bare prøver å leve sunnere og gjøre endringer jeg klarer å leve med, ikke bare midlertidig. Derfor lurte jeg på om det er uklokt å begynne med honning hvis de to teskjeene ødelegger mye på en måte.

Anonymkode: 3a048...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...