Gå til innhold

Mensensmerter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk mensen/blødning onsdag forrige uke, og blødde litt ons/tors og fredag. Fredag startet jeg å få veldig vondt i korsryggen, og i magen. Jeg sluttet å blø fredagen, men har hatt sterke ryggsmerter og kvalme og slapphet siden forrige fredag, nå en uke. 

Jeg har tidligere fått mensensmerter den dagen mensen kommer, altså før den kommer. 

Jeg har også fått nye p-piller, for ca en mnd siden, kan dette ha noe å si? Syntes det er så merkelig at jeg har hatt vondt så lenge + kvalme, men også blødd?

Anonymkode: c757b...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Jeg fikk mensen/blødning onsdag forrige uke, og blødde litt ons/tors og fredag. Fredag startet jeg å få veldig vondt i korsryggen, og i magen. Jeg sluttet å blø fredagen, men har hatt sterke ryggsmerter og kvalme og slapphet siden forrige fredag, nå en uke. 

Jeg har tidligere fått mensensmerter den dagen mensen kommer, altså før den kommer. 

Jeg har også fått nye p-piller, for ca en mnd siden, kan dette ha noe å si? Syntes det er så merkelig at jeg har hatt vondt så lenge + kvalme, men også blødd?

spørsmåle mitt er, hva kan det være? Kan dette være tegn på graviditet?

Anonymkode: c757b...290

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...