Gå til innhold

Tusen takk for at dere flyttet trådene mine til slankeforumet og økonomiforumet, sånn at jeg ikke får et eneste svar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke fått et enste svar siden de ble flyttet for 4 timer siden. Hva er vitsen?Jeg gidder ikke dette her mer snart.

Anonymkode: 4af31...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv en enkelt ny tråd, om både slanking og økonomi. Den kan de ikke flytte, for den passer ikke i noen av underforumene ;-)

Anonymkode: 883f8...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skriv en enkelt ny tråd, om både slanking og økonomi. Den kan de ikke flytte, for den passer ikke i noen av underforumene ;-)

Anonymkode: 883f8...0ad

Det er jo idiotisk at man må gjøre det sånn. Det er deseverre ikke de første trådene mine som er flyttet, ikke fått noe særlig svar i de andre heller etter flytting

Anonymkode: 4af31...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du sutrer fælt! Har det slått deg at kanskje trådene dine er uinteressante for folk flest? Uavhengig av hvilket forum de ligger på.

Anonymkode: 42d85...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå synes jeg du sutrer fælt! Har det slått deg at kanskje trådene dine er uinteressante for folk flest? Uavhengig av hvilket forum de ligger på.

Anonymkode: 42d85...642

Uansett er det større sjanse for å få svar på anonym, det er jo der det er flest som leser. Interessant tråd eller ei, tror jeg en tråd vil få flere klikk på anonym enn andre underfora. Og dermed større sjanse for svar.

Anonymkode: c02cc...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå synes jeg du sutrer fælt! Har det slått deg at kanskje trådene dine er uinteressante for folk flest? Uavhengig av hvilket forum de ligger på.

Anonymkode: 42d85...642

Hadde trådene til HI ligget på anonymforum hadde jeg sikkert gått innom, men jeg oppsøker ikke slankeforum eller økonomiforumet sånn uten videre. Jeg har ikke behov for å slanke meg, men har mye erfaring som kan være til nytte. Og økonomi er ikke noe jeg oppsøker når jeg skal koble av, men er det en tråd om det på anonym så hender det jeg går innom likevel om det er en problemstilling som jeg kan bidra noe med eller finner interessant.

Hi - legg ut trådene dine på nytt med tittel "Prøver her siden det er så få svar på underforum....+ overskriften". Da gjør du det tydelig at du har forsøkt, det tydeliggjør problemet for de som driver forumet.

Anonymkode: 725f3...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...