Gå til innhold

Hvor mye tror dere er realistisk at jeg kan gå ned i vekt frem til jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier 114 kilo, så jeg har masse å ta av. Skal gå på ketolyse, og gå over på moderat lavkarbo etterhvert. Akkurat nå så kommer jeg fra et høykarbo sukkerholdig kosthold.

Jeg vil sette meg et ca mål, men jeg vet ikke helt hvor jeg bør sette det. Hvor mye er realistisk for meg å gå ned på 6 uker tror dere?

Anonymkode: 3dc43...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 kg i uka er et realistisk mål tenker jeg. Men du kommer sikkert til å gå ned mere enn det i begynnelsen hvis du er flink å ikke skeier ut 😊 

masse lykke til 😁

Anonymkode: 93d20...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du lett kan klare minst 10 kg. Jeg går på en av Thor Foseid sine kostplaner og der renner kiloene av. Vekta går fort ned i starten, men mye av det er vann. 

Anonymkode: 5a517...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på lavkarbo forrige mandag, og har snart gått ned fire kilo. Da jeg startet var målet mitt 7 kg ned før jul, og det skal gå bra.

Jeg har kjøpt planen til Thor, men følger den ikke. Baker Fedon sitt proteinbrød som jeg spiser til frokost og lunsj, deretter så mye jeg vil av kjøtt og grønnsaker til middag. Var totalt avhengig av sukker og drittmat.

Lykke til, jeg er sikker på at du klarer å gå ned endel kilo før jul 👍🏼

Anonymkode: d2d18...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Foseide sine planer, er de litt sånn som ketolyse?

Hvor lang tid tok det før dere mistet det verste søtsuget?

Anonymkode: 3dc43...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 23 kg på ett år med lavkarbo😊 Men har hatt perioder med høykarbokost innimellom... 

vil si at di 2 førte ukene er verst i forhold søt sug, så blir det bare lettere og lettere å holde seg unna😊

Anonymkode: 93d20...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...