Gå til innhold

Noen her som kjenner til eller har Storebrand sin IPS pensjonssparing?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er den bra/dårlig? Noen med erfaring? Jeg er så utrolig dum på de her tingene at jeg blir flau.

Anonymkode: 99056...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke noe om akkurat Storebrand, men ville bare si at du ikke er dum hvis du ikke forstår. Jeg jobber i bank - vel å merke ikke med spareprodukter - og jeg forstår heller ikke fordelene og ulempene ved IPS fullt ut. 😀 Vi sitter ofte og diskuterer diverse produkter og prøver å bli kloke.

Ring Storebrand og spør og grav, ingen synes du er teit!

Anonymkode: 9dd80...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at det viktigste er at du kommer frem til om IPS passer for akkurat deg og din situasjon eller ikke. Kanskje en annen pensjonssparing passer bedre.

Anonymkode: 9dd80...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan dessverre ikke noe om akkurat Storebrand, men ville bare si at du ikke er dum hvis du ikke forstår. Jeg jobber i bank - vel å merke ikke med spareprodukter - og jeg forstår heller ikke fordelene og ulempene ved IPS fullt ut. 😀 Vi sitter ofte og diskuterer diverse produkter og prøver å bli kloke.

Ring Storebrand og spør og grav, ingen synes du er teit!

Anonymkode: 9dd80...76b

Takk for at du fikk meg til å føle meg litt mindre dum :)

Anonymkode: 99056...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Glemte å si at det viktigste er at du kommer frem til om IPS passer for akkurat deg og din situasjon eller ikke. Kanskje en annen pensjonssparing passer bedre.

Anonymkode: 9dd80...76b

Men hvordan finner jeg ut hva som passer meg best? Hva slags andre pensjonssparinger finnes det?

Anonymkode: 99056...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...